مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700 در فروشگاه کامپیوتر مهرگان

مانیتور 32 اینچی سامسونگ 32A700 امکان استفاده از گزینه تصویر در تصویر را نیز ارائه می دهد و قادر به نمایش همزمان تصویر hdmi و یک عکس دیگر از اتصال DP یا پورت نمایش take and play شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از این دو تصویر کل صفحه را اشغال کند یا انتخاب کنید که صفحه را به دو قسمت تقسیم کنید و هر کدام را در یک قسمت جداگانه نمایش دهید. همچنین می توانید نسبت تصویر را مشخص کنید.

می توانید زاویه این مانیتور را به سمت بالا یا پایین تغییر دهید، اما عملکرد تنظیم محور افقی یا تغییر ارتفاع را ندارد. همچنین می توانید پایه را بردارید و مانیتور را به دیوار وصل کنید. این مانیتور 32 اینچی سامسونگ لپ تاپ، کامپیوتر و مک با کابل hdmi پشتیبانی می کند.

مانیتور 32 اینچی سامسونگ 32A700 دارای ابعاد مناسب است. نه آنقدر عریض است که فوکوس روی صفحه را سخت کند و نه آنقدر کوچک که چشم را اذیت کند. در واقع این مانیتور برای انجام انواع کارها از بازی گرفته تا اجرای نرم افزارهای گرافیکی و ویرایش ویدیو بسیار مناسب است.

گزارش پایان اطلاعیه

بررسی طراحی و اندازه مانیتور 32 اینچی سامسونگ 32A700

کنترل‌هایی برای تنظیمات در پایین صفحه وجود دارد، و در حالی که قرار دادن دکمه در مانیتورهای مدرن خیلی معمول نیست، اما دکمه‌های کنترل این صفحه نمایش بسیار آسان هستند و شما یک منوی ساده روی صفحه دارید تا تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.

نگاهی به مانیتور 32 اینچی سامسونگ مدل 32A700

بخوانید  در بازی رومیزی رسمی Cyberpunk 2077 در آمازون صرفه جویی زیادی کنید

سه مانیتور سامسونگ 32A700

مانیتور 32 اینچی سامسونگ مدل 32A700 علاوه بر شفافیت نمایش تصاویر از چشم ها در برابر نورهای مضر محافظت می کند و از طرفی ساختاری زیبا و محکم دارد. در این مقاله قصد داریم مروری جامع و تخصصی بر این نصب کننده بازی ویژه سامسونگ داشته باشیم. شما در حال خرید صفحه نمایش 32 اینچی سامسونگ هستید 32A700 از گارانتی 18 ماهه مهرگان تجارت نصر برخوردار خواهید شد. با مهرگان تجارت نصر، وارد کننده مستقیم سخت افزار و لوازم جانبی کامپیوتر، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آخرین کلمه

همچنین مانیتور 32 اینچی سامسونگ 32A700 تنظیمات مختلفی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای کاهش فشار چشم استفاده کنید. این مانیتور برای راحتی چشم با نور آبی کم و پایه فلیکر رایگان طراحی شده برای اطمینان از تجربه مشاهده ایمن.

این مانیتور به راحتی از طریق کابل HDMI در چند ثانیه به کیس لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل می شود و تصویری با کیفیت فوق العاده را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که سامسونگ 32A700 بلندگوی داخلی ندارد و فقط یک ورودی HDMI دارد، اما کانکتورهای DP را برای اتصال رایانه شخصی و پورت USB نیز ارائه می دهد.

بررسی وضوح مانیتور 32 اینچی سامسونگ 32A700

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

یکی از ویژگی های صفحه نمایش این مانیتور، فناوری تصویر تطبیقی ​​است که با استفاده از سنسور روشنایی داخلی، به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ را با توجه به محیط تنظیم می کند. با استفاده از دکمه ها می توانید این گزینه را فعال یا غیرفعال کنید.

بخوانید  معرفی اولین کنسول دستی مجهز به پردازنده Meteor Lake و گرافیک Arc A5 اینتل

زوایای دید این مانیتور بسیار خوب است. جدا از تابش خیره کننده مورد انتظار، حتی اگر دفتر شما روشن است یا مشکل تابش مستقیم نور خورشید از طریق پنجره را دارید، باز هم می توانید محتوای نمایش داده شده توسط این مانیتور 32 اینچی سامسونگ را به راحتی مشاهده کنید.

اگر تمام کارهای خود را با یک لپ تاپ شخصی انجام می دهید، یک مانیتور خارجی ممکن است دید بهتری نسبت به صفحه نمایش لپ تاپ ارائه دهد.

این مدل از مانیتورهای سامسونگ وضوح بالاتری نسبت به مانیتورهای معمولی کامپیوتر یا لپ تاپ دارد. مانیتور 32 اینچی 60 هرتزی سامسونگ 32A700 با رزولوشن 4K یا 2160 در 3840 به گونه ای طراحی شده است که تصاویر بسیار روشن و شفافی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، این مانیتور 32 اینچی سامسونگ قابلیت نگهداری محتوا را دارد HDR10نمایش دامنه پویا بالا از رنگ ها و کنتراست.

در کل وقتی صحبت از این مانیتور می شود باید اعتراف کرد که از نظر کیفیت پخش عالی است. این مانیتور تصاویر بسیار واضحی را ارائه می دهد. علاوه بر این، ابعاد آن بزرگ است و طراحی لبه به لبه به شما این امکان را می دهد که بر روی آنچه نمایش داده می شود تمرکز کنید و نه بر روی خود مانیتور. مهرگان آی تی مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700 را با گارانتی 18 ماهه مهرگان تجارت نصر به فروش می رساند که پس از خرید می توانید به مدت 18 ماه از خدمات پس از فروش این شرکت برخوردار شوید.

بخوانید  مهم ترین بازی های بهمن 1402 که نمی توانید از دست بدهید

از دیگر ویژگی های طراحی این مانیتور می توان به عدم وجود حاشیه در سه طرف آن اشاره کرد، تنها در قسمت پایینی آن حاشیه بسیار باریکی وجود دارد و در مجموع دید وسیع و کاملی را ارائه می دهد. همانطور که می دانید، قاب اطراف صفحه نمایش، دیدن کاری که انجام می دهید را دشوار می کند. علاوه بر این، مدیریت کابل این مانیتور به اندازه کافی است و می توانید کابل را از طریق پایه عبور دهید تا ظاهری مرتب به میز کامپیوتر خود بدهید.

صفحه نمایش حالت محافظ چشم سامسونگ