کنترل 2 هنوز خیلی فاصله دارد، اما اسم رمز اسپین آف Condor در حال نزدیک‌تر شدن است

Alan Wake 2 تنها چند ماه پیش منتشر شد، اما به نظر می رسد که بازی بعدی توسعه دهنده Remedy Entertainment در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. با این حال، اگر امیدوار بودید که Control 2 باشد، ما چند خبر بد داریم: احتمالاً بیش از یک سال دیگر باقی مانده است.

گزارش مالی اخیر Remedy نشان می‌دهد که اسپین‌آف Control Codename Condor در حال تولید کامل است، که شرکت آن را به‌عنوان «مرحله نهایی توسعه قبل از عرضه بازی» تعریف می‌کند. همچنین بیان می‌کند که “آزمایش داخلی گسترده” نشان داد که حلقه اصلی پروژه “درگیر کننده” است و “زاویه Remedy منحصر به فردی را به ژانر می‌آورد.” سایت خود Remedy، Condor را یک اسپین آف چندنفره از Control می نامد، اما جزئیات دیگر در زمین وجود ندارد.

در حال پخش: آنچه Alan Wake 2 از Control قرض گرفته است | Gamescom 2023

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که Control 2 (که قبلاً به نام Heron شناخته می‌شد) در مرحله اثبات مفهومی قرار دارد، در حالی که نسخه بازسازی شده Max Payne 1 و 2 که در سال 2022 معرفی شد، در مرحله‌ای است که Remedy آن را «محصول» می‌نامد آماده سازی» با این پروژه. در سه ماهه دوم سال 2024 وارد تولید کامل شوید. تاریخ انتشار هیچ یک از این پروژه ها ذکر نشده است.

این گزارش به طور طبیعی بر سلامت مالی شرکت به‌عنوان یک کل تمرکز دارد و Remedy اشاره می‌کند که حقوق کامل فرنچایز Control را از 505 Games در فوریه 2024 به قیمت حدود 17 میلیون یورو خریداری کرده است. در ماه فوریه، Remedy اعلام کرد که Alan Wake 2 تاکنون 1.3 میلیون نسخه فروخته است، زیرا تیم به کار بر روی DLC برای آن بازی ادامه داد، درآمد کلی شرکت در سه ماهه اول 2024 نسبت به مدت مشابه سال 2023 افزایش یافت. هزینه ها عمدتاً به دلیل بازسازی Max Payne 1 & 2 افزایش یافت.

در بررسی Alan Wake 2 از GameSpot، بازبینی کننده ما، Mark Delaney، پروژه ترسناک تغییر ژانر را تحسین کرد و به آن بالاترین امتیاز ممکن یعنی 10 را داد و آن را “بهترین بازی امروز Remedy” نامید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر