تور کنسرت زنده Spider-Man: Across the Spider-Verse که پاییز امسال برگزار می شود

موسیقی پرانرژی دنیل پمبرتون برای مرد عنکبوتی 2018: به درون دنیای عنکبوتی منجر به تور کنسرت ملی برای این فیلم شد. پمبرتون همچنین برای Spider-Man: Across the Spider-Verse بازگشت که در حال حاضر یک تور کنسرت بریتانیا را اجرا می کند. با این حال، طرفداران آمریکایی از قلم نمی افتند. از طریق هالیوود ریپورتر، پمبرتون فاش کرد که تور مرد عنکبوتی: در سراسر عنکبوتی Live in Concert تور ایالات متحده خود را در پاییز امسال آغاز خواهد کرد.

پمبرتون به THR گفت: «همیشه فکر می‌کردم اجرای زنده غیرممکن است، زیرا آنها بین ایده‌ها و ژانرهای مختلف پرش می‌کنند. “اما مدت‌ها پیش، من چند آهنگ را در یک جشنواره موسیقی فیلم اجرا کردم و واقعاً از عملکرد خوب آن شگفت‌زده شدم. بنابراین مغز من به فکر تلاش برای اجرای زنده کل فیلم افتاد، و ما کارهایی را انجام دادیم. تست هایی که معلوم شد خارق العاده بودند.”

پمبرتون خاطرنشان کرد که او برای هر حضور در بیش از 50 تاریخ تور کنسرت ایالات متحده حضور نخواهد داشت. اما او سعی خواهد کرد حداقل چند نفر حضور داشته باشد.

پمبرتون گفت: «قطعاً به دلایلی نمایش لندن را (در سالن رویال فستیوال در 30 ژوئن) اجرا خواهم کرد. “این همچنین نزدیک خانه من است. 10 دقیقه سواری است. اما زمانی که ما یک نمایش واقعاً بزرگ برگزار می کنیم و آنها می توانند من را به آنجا برسانند، سعی می کنم آن را انجام دهم. بنابراین قطعاً آنجا خواهم بود. اولین نمایش جهانی و امیدوارم در برخی از بزرگترین کنسرت‌های آمریکا اجرا کنم، اما واقعاً به برنامه‌ریزی و همه چیز مربوط می‌شود. “

بخوانید  جنیفر گارنر در نقش الکترا در فیلم Deadpool 3 باز می گردد

فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse Live in Concert در ایالات متحده در اول سپتامبر در نشویل، تنسی اکران خواهد شد. تاریخ های اضافی برای مجموعه کنسرت در وب سایت رسمی نمایش موجود است. همچنین انتظار می‌رود پمبرتون برای ساخت موسیقی فیلم آینده، Spider-Man: Beyond the Spider-Verse که هنوز تاریخ اکرانی ندارد، بازگردد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر