تاریخ انتشار GTA 6 اکنون برای پاییز 2025 تعیین شده است

امروز خبر بزرگی برای Grand Theft Auto VI وجود دارد، زیرا Take-Two تایید کرده است که Grand Theft Auto VI در پاییز 2025 منتشر خواهد شد. پیش از این، بازی در زمان نامشخصی از سال عرضه می شد. این می تواند یک تاخیر برای GTA VI باشد، زیرا Take-Two قبلاً در سال 2025 منتشر شده بود.

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two گفت: “چشم انداز ما نشان دهنده باریک شدن پنجره تقویم 2025 است که قبلا توسط Rockstar Games تا پاییز سال 2025 برای Grand Theft Auto VI ایجاد شده بود.” ما مطمئن هستیم که Rockstar Games یک تجربه سرگرمی بی سابقه ارائه خواهد کرد و انتظارات ما برای تاثیر تجاری این عنوان همچنان در حال افزایش است.

تقریباً تمام عرضه‌های Rockstar Games در دهه گذشته بیش از تاریخ اولیه خود به تعویق افتاده است، بنابراین طرفدارانی که امیدوارند GTA VI را در پاییز 2025 بازی کنند ممکن است بخواهند خود را از نظر احساسی برای تاخیر احتمالی آماده کنند.

GTA VI اکنون در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. Rockstar Games از اکثر کارمندان خواسته است که از 15 آوریل به دفتر بازگردند تا بازی را به پایان برسانند و از نشت اطلاعات جلوگیری کنند. با این حال، همه کارکنان راک استار از این موضوع خوشحال نیستند، زیرا برخی می گویند حکم بازگشت به دفتر یک راه نجات را از بین می برد.

GTA VI در Rockstar North در ادینبورگ، اسکاتلند در حال توسعه است و تیم‌های Rockstar در سراسر جهان از توسعه بازی حمایت می‌کنند، شرکت مادر Rockstar Games، Take-Two، گفت که توسعه‌دهنده در تلاش برای “کمال” است.

بخوانید  شش کشف جدید که دیدگاه ما درباره تکامل انسان را تغییر دادند

در خبرهای دیگر، تروی بیکر، صداپیشه پرکار اخیرا تایید کرد که صداپیشگی نقش اصلی مرد در بازی GTA VI را ندارد.

شرکت مادر Rockstar، Take-Two اخیراً یک برنامه کاهش هزینه را اعلام کرد که منجر به صدها اخراج و چندین بازی لغو شد. صنعت بازی های ویدیویی به طور کلی تاکنون شاهد تعداد زیادی اخراج در سال 2024 بوده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر