تاریخ اکران فیلم جنگ داخلی به جلو رفت


A24 اعلام کرد که فیلم جنگ داخلی کارگردانی شده توسط الکس گارلند و کریستن دانست کمی زودتر اکران خواهند شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونزمان اکران فیلم جنگ داخلی تغییر کرد. این فیلم قرار بود در 26 آوریل 2024 (7 مه 1403) اکران شود، اما A24 اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم جنگ داخلی به مدت دو هفته افزایش یافته است و این فیلم اکنون در ماه آوریل اکران خواهد شد. 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) به سینماها می رود در واقع A24 تصمیم گرفت از رقابت جنگ داخلی با Challengers در گیشه اجتناب کند و فیلم را در زمان بهتری اکران کند.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون سریال Ex Machina، Annihilation، Men and Devs کارگردانی و نگارش فیلمنامه جنگ داخلی را بر عهده داشت. فیلم جنگ داخلی به عنوان یک اثر اکشن و حماسی در آینده نزدیک در آمریکا توصیف می شود. در طول داستان فیلم، رقابت برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند قبلاً کار جدید خود را به عنوان یک فیلم جاده ای و فیلم جنگی با عناصر طنز که شبیه یک تیرانداز است توصیف کرده بود.

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگران فیلم جنگ داخلی هستند. ضمنا مدتی پیش مدت زمان پخش این فیلم 109 دقیقه یعنی 1 ساعت و 49 دقیقه تعیین شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Fortnite Chapter 3 Ending Opening Cinematic