بسته شیطان جک باکس مقداری ادویه با اولین بازی جک باکس دارای رتبه M اضافه می کند

در حالی که Jackbox Games در سال‌های اخیر سرگرمی‌های سالم و خانوادگی فراوانی را ارائه کرده است، طرفداران قدیمی از خود می‌پرسند که نسخه تندتر چگونه می‌تواند باشد. در جریان ارائه ID@Xbox امروز، Jackbox Games اعلام کرد که با Jackbox Naughty Pack پاسخگوی تماس است که تابستان امسال “سورپرایزهای تند” را به همراه خواهد داشت.

Jackbox Naughty Pack شامل سه بازی جدید با مضامین پرشورتر از آنچه قبلا ارائه شده بود خواهد بود. در واقع، آنها اولین عناوین دارای رتبه بزرگسالان در تاریخ Jackbox خواهند بود. در حالی که جزئیات خاصی در مورد این سه بازی فاش نشده است، وبلاگ Jackbox نشان می دهد که جزئیات بیشتری در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

پست رسمی وبلاگ همچنین اشاره می کند که بسته شیطانی Jackbox مدتی است که توسط طرفداران درخواست شده است و برخی نظرات واقعی از رسانه های اجتماعی Jackbox Games در این پست گنجانده شده است. برخی خاطرنشان کردند که آنها “فقط با بزرگسالان بازی می کنند (اغلب زمانی که ما در حال نوشیدن الکل هستیم) بنابراین یک نسخه (محتوای بزرگسالان) یک ایده فوق العاده است”، در حالی که برخی دیگر گفتند که متوجه نشده بودند که Jackbox برای شروع یک بازی خانوادگی است. و اینکه آنها “آن را اشتباه بازی کردند”.

The Naughty Pack آخرین مورد اضافه شده به مجموعه بازی های Jackbox است که بازی های رومیزی مورد تحسین منتقدان مانند Trivia Murder Party، Fibbage، Quiplash و غیره را تولید کرده است. طولانی‌ترین عنوان این شرکت You Don't Know Jack است، بازی بی‌احترامی که در سال 1995 برای رایانه شخصی عرضه شد.

بخوانید  Rainbow Six Siege در حال دریافت کراس اوور Nier است

Jackbox Naughty Pack اواخر امسال عرضه خواهد شد. هنوز هیچ پلتفرمی برای این باندل تایید نشده است، اما نسخه‌های قبلی Jackbox روی Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch، PC و دستگاه‌های تلفن همراه ظاهر شده‌اند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر