جعبه گشایی هدست پلی استیشن 5 Pulse Elite صدای واقعی در بازی

جدیدترین هدفون سونی با نام Pulse Elite به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. در این ویدیو، آن را باز می کنیم و نگاهی به هدست 150 دلاری پلی استیشن می اندازیم. با یک گیمر همراه باشید.

پس از عرضه رسمی کنسول پلی استیشن 5 و آغاز به کار نسل نهم بازی های ویدیویی، سونی اقدام به طراحی تجهیزات جانبی مختلفی برای کاربران خود کرده و در دسترس قرار داده است. برای مثال می توان به رنگ های مختلف کنترلرهای Dual Sense و رابط های مختلف کنترلر مربوطه اشاره کرد. از طرفی باید گفت که این شرکت ژاپنی هدست Pulse 3D را در سال 2020 روانه بازار کرد، سونی نیز Audiokinetic را در سال 2019 و Audeze را در سال 2023 خریداری کرد تا هدفون های بهتری برای گیمرها تولید کند.

حالا نوبت به جدیدترین هدفون سونی رسیده است که زمستان گذشته در دسترس قرار گرفت. این دستگاه نسبت به برادر بزرگتر خود پیشرفت های چشمگیری داشته است. در این ویدیو، من و محمد حسین ظاهر این دو هدفون را با هم مقایسه می کنیم و نگاهی به داخل جعبه پالس الیت می اندازیم. هدست Pulse Elite توسط فروشگاه تک سیرو در اختیار یک گیمر قرار گرفت. دوستان عزیز می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه های بازی به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنم.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

به نظر شما آیا تجربه استفاده از هدفون سونی و پلی استیشن را دارید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  بازسازی بازی Super Mario RPG معرفی شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر