در بازی رومیزی رسمی Cyberpunk 2077 در آمازون صرفه جویی زیادی کنید

شما زمانی را با جانی سیلورهند گذراندید، اتم اسمشر را متوقف کردید و اتحادهای جدیدی را در داگ تاون ایجاد کردید. برای یک طرفدار Cyberpunk 2077 پس از کاوش در هر گوشه شهر شب در بازی‌های ویدیویی، چه کاری باقی می‌ماند؟ با یک بازی رومیزی که در این جهان خارق العاده تنظیم شده است، رویکرد جدیدی اتخاذ کنید، همین! در آمازون، بازی رومیزی Cyberpunk 2077: Gangs of Night City به تازگی 20 درصد کاهش یافته است. به طور معمول 110 دلار، بازی رومیزی به 88 دلار کاهش می یابد.


Cyberpunk 2077: Gangs of Night City – بازی رومیزی

شرحی ارائه نشده است

Cyberpunk 2077: Gangs of Night City که برای حداکثر چهار بازیکن طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد تا از میان چندین باند شهر شب انتخاب کنید و برای تبدیل شدن به پادشاه جهان اموات جنایتکار رقابت کنید. هر گروه دارای سبک های نامتقارن و گزینه های سفارشی سازی است که عمق استراتژیک و طیف وسیعی از تجربیات را ایجاد می کند. شما ساکنان منتخب شهر Nighty را در یکی از چهار جلسه قابل پخش هدایت خواهید کرد. هر خط داستانی چندین شاخه و پایان دارد، بنابراین هنگام جستجوی نتیجه مطلوب باید عاقلانه انتخاب کنید.

برای تقویت ارتباط خود با بازی، همچنین شخصیت های Cyberpunk 2077 را به عنوان Edgerunners استخدام خواهید کرد که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که می توانند بر روند نبرد تأثیر بگذارند. این بسته شامل همه چیزهایی است که برای شروع به آن نیاز دارید، و هر بازی تقریباً 90 تا 120 دقیقه طول می کشد. اگرچه در فروش نیست، بسته الحاقی Families and Outcasts در دسترس است و یک محله جدید برای کاوش، دو گروه دیگر و اتاقی برای بازیکن پنجم اضافه می کند.

بخوانید  انتشار تریلر زمان عرضه‌ بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

برای سرگرمی بیشتر روی میز، Pokemon Trading Card Game Classic به تازگی 100 دلار تخفیف دریافت کرده است و پیش‌سفارش کراس اوور Magic: The Gathering با Assassin's Creed اکنون باز است.

و اگر می‌خواهید زمان بیشتری را در شهر شب بگذرانید، کتاب‌های زیادی با قیمت تخفیف‌خورده برای خرید وجود دارد، از جمله رمان‌ها، رمان‌های گرافیکی، و کتاب‌های هنری که نگاهی از پشت صحنه به خلق Cyberpunk 2077 می‌دهند. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر