فیلم Blade استودیو مارول یکی از ستاره های خود را از دست داد

توسعه مشکل ساز بلید منجر به تغییر دیگری برای فیلم دنیای سینمایی مارول شد. آرون پیر بازیگر دیگر به این پروژه وابسته نیست. در صحبت با Variety در آخر هفته، پیر توضیح داد که او “دیگر بخشی از آن نیست.” او قبلا در Old ظاهر شده بود و صداپیشگی موفاسا را ​​در پیش درآمد شیر شاه که قرار است در ماه دسامبر به نمایش درآید، خواهد بود.

پیر یکی از معدود نام‌هایی بود که با Blade مرتبط بودند و ماهرشالا علی، برنده جایزه اسکار، در این نقش به ایفای نقش می‌پردازد. میا گوث، ستاره X و Pearl تقریبا یک سال پیش به فیلم MCU پیوست. اندکی پس از آن، نیک پیزولاتو، خالق True Detective برای کمک به فیلمنامه به خدمت گرفته شد. اما اعتصابات هالیوود Blade را همراه با اکثر فیلم های تابستان گذشته متوقف کرد. با این حال، بلید پیش از این نیز شکست های زیادی را تجربه کرده است.

به عنوان مثال، در سال 2022، Blade کارگردان بسام طارق را تنها چند ماه قبل از شروع تولید فیلم از دست داد. این باعث شد که فیلم خون آشام محور بسته شود. Blade در ابتدا در سال 2019 در San Diego Comic-Con معرفی شد.

اواخر سال گذشته، مارول توجه خود را به چند فیلم معطوف کرد، از جمله Blade. در حالی که ابتدا قرار بود این فیلم در روز ولنتاین سال آینده اکران شود، Blade در حال حاضر برای اکران در 7 نوامبر 2025 برنامه ریزی شده است. به نظر می رسد Blade می تواند رتبه R را داشته باشد و کارگردان جدید Yann Demange اشاره کرده است که او جای پای Deadpool 3 را دنبال خواهد کرد. این منطقه. بخش

بخوانید  تحلیل تصویری سریال آخرین بقای ما قسمت چهارم

برای اطلاعات بیشتر در مورد این شخصیت، نگاهی به گذشته نگر GameSpot از Blade با وسلی اسنایپس در سال 1998 داشته باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر