تولید پلی استیشن VR2 متوقف شده است

یک گزارش جدید ادعا می کند که فروش پلی استیشن VR2 از زمان عرضه آن به طور پیوسته کاهش یافته است و سونی فعلاً تولید این سخت افزار را متوقف کرده است.

قبل از عرضه PS VR2، سونی انتظار داشت که نسل هشتم هدست واقعیت مجازی خود فروش بیشتری داشته باشد، اما همه چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. بیش از یک سال پس از عرضه پلی استیشن VR2، تقریباً فراموش شده است. دلایل متعددی از جمله قیمت بالا و کیفیت پایین بازی این دستگاه به فروش پایین آن کمک کرده است.

فروش پلی استیشن وی آر 2 به قدری کاهش یافته است که طبق گزارش بلومبرگ، به نظر می رسد سونی به طور موقت تولید این دستگاه را متوقف کرده است. این گزارش، بر اساس منابع آشنا با برنامه‌های سونی، ادعا می‌کند که فروش پلی‌استیشن VR2 از زمان عرضه آن در ماه فوریه به‌طور پیوسته در حال کاهش بوده است که منجر به افزایش موجودی‌های فروخته‌نشده شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سونی تاکنون بیش از 2 میلیون دستگاه از این هدفون تولید کرده است. با توجه به تمرکز فعلی این شرکت بر فروش واحدهای فروخته نشده موجود، تولید آینده پلی استیشن VR2 متوقف شده است. گزارش هایی مبنی بر اینکه هدست واقعیت مجازی انتظارات سونی را حتی قبل از راه اندازی دستگاه برآورده نکرده بود. همچنین، مدت کوتاهی پس از عرضه آن در سال گذشته، ظاهراً این شرکت در واکنش به فروش ناامیدکننده، برنامه‌های تولید هدفون را کاهش داد.

سونی ماه گذشته اعلام کرد که در حال آزمایش پشتیبانی از بازی های واقعیت مجازی رایانه شخصی در هدست پلی استیشن VR2 خود است و قصد دارد این ویژگی را در سال 2024 عرضه کند.

بخوانید  Faits intéressants sur The Shawshank Redemption La rédemption d'Andy Dufrin

تحریریه مجله بازی یک گیمر