تیزر بازی Mortal Kombat 1 اولین نگاه به Homelander را در عمل نشان می دهد

Omni-Man و Peacemaker با پیوستن به فهرست مورتال کامبت 1 به عنوان شخصیت‌های مهمان در چند ماه گذشته موجی به راه انداختند، اما یکی دیگر از مهمانان آزاردهنده هنوز اولین حضور خود را نداشته است. در جریان MK1 Pro Competition این آخر هفته، نگاهی گذرا به آخرین مهمان، Homelander از The Boys داشتیم، و تیزر آن به اندازه منبع اصلی هیجان‌انگیز و تهوع‌آور است.

تیزر Homelander تنها 45 ثانیه طول می کشد، اما چیزهای زیادی در پیش نمایش بسته بندی شده است و شما آن را از دست خواهید داد. بعد از یک، اوه، منحصر بفرد صحنه مقدماتی که در آن ابرشرور برای رفع تشنگی خود می ایستد، تیزر دو فیتالیتی هوملندر را نشان می دهد – یکی از دید گرمای هوملندر استفاده می کند، دیگری خلاقانه از یک هواپیمای تجاری که بالای سرش پرواز می کند استفاده می کند.

در حال پخش: اولین تریلر رسمی Mortal Kombat 1 Homelander

یک سوال اساسی در مورد شخصیت بعدی این است که چه کسی صداپیشگی او را خواهد گرفت، زیرا اگرچه این نسخه از Homelander شبیه بازیگر او آنتونی استار است، استار اخیراً در اینستاگرام گفته است که قرار نیست صداپیشگی شخصیت خود را در MK1 انجام دهد. ما می شنویم که Homelander به طور خلاصه صحبت می کند، اما این سه کلمه برای تعیین اینکه چه کسی است کافی نیست.

اگرچه Homelander آخرین شخصیت مهمان در اولین Kombat Pass Mortal Kombat 1 است، اما او پنجمین شخصیت از شش شخصیتی خواهد بود که از طریق الحاق به فهرست اضافه شده است. قبل از او Omni-Man، Quan Chi، Peacemaker و Ermac قرار دارند و تاکدا محتوای پاس را در اواخر امسال بسته خواهد شد.

Mortal Kombat 1 هم اکنون برای Xbox Series X|S در دسترس است. پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی. Kombat Pass هم اکنون در دسترس است، هم به صورت خرید مستقل و هم در نسخه های پریمیوم بازی.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر