استودیو سازنده Dauntless و Fae Farm با اخراج مواجه شده است

Phoenix Labs، توسعه دهنده Dauntless و Fae Farm، با اخراج و سایر پروژه های لغو شده مواجه شده است.

Phoenix Labs، توسعه دهنده Dauntless و Fae Farm، با یک تغییر ساختار مواجه است و در نتیجه شاهد کاهش کارمندان و لغو پروژه ها هستیم. اگرچه تعداد دقیق کارکنان اخراج شده اعلام نشده است کریس مورنزمهندس ارشد سابق استودیو می گوید نزدیک به 140 کارمند تحت تأثیر قرار گرفتند.

Phoenix Labs که دفاتری در ونکوور و مونترال کانادا دارد، اخراج کارکنان را آخرین گزینه برای بقای استودیو توصیف کرد: “ما در حال سازماندهی مجدد استودیو هستیم تا روی Dauntless و Fae Farm، عناوین خدمات زنده با کیفیت بالا ما تمرکز کند و ارائه دهد. خدمات.” برای بازیکنان هر دو، بیایید متأسفانه به این معناست که کار روی پروژه‌های دیگر لغو شده است. ما به همه افراد آسیب دیده اطلاع خواهیم داد. این فرآیند بازسازی آسان نبود و واقعاً آخرین گزینه برای تضمین بقا و رشد طولانی مدت آزمایشگاه فونیکس بود.

فینیکس لبز در بیانیه ادامه داد: واقعا دشوار است که با کلمات بیان کنیم که چقدر از کارکنان پرشور و با استعدادی که روی پروژه ها کار می کنند قدردانی می کنیم. ما هر کاری که بتوانیم برای کمک به این افراد انجام خواهیم داد و همه استودیوهایی را که به دنبال استعدادهای بزرگ هستند تشویق می کنیم تا با این کارمندان منحصر به فرد که بخشی از سفر ما بوده اند صحبت کنند.”

آثار هنری برای پروژه های لغو شده Phoenix Labs

این استودیو به طور کلی است این شرکت که در سال 2014 توسط سه کارمند سابق Riot Games تأسیس شد، تا به امروز دو بازی منتشر کرده است: Dauntless، یک RPG بسیار چند نفره در سال 2019، و Fae Farm، یک RPG شبیه‌سازی کشاورزی در سال 2023. هر دو بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شدند. پروژه‌های لغو شده این استودیو طیف وسیعی از ژانرها را در بر می‌گرفت: فانتزی، علمی تخیلی، اکشن، استراتژی، و همه چیز در این بین.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 – چگونه Shadow of Arisen را کامل کنیم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر