پلی استیشن الزام ورود اجباری به PSN را برای Helldivers 2 در پی هیاهوی بازیکنان لغو کرد

هفته گذشته شاهد تغییر خط مشی جدیدی برای Helldivers 2 در رایانه شخصی بودیم، زیرا یک حساب کاربری PSN برای ورود به بازی به یک الزام اجباری تبدیل شد. بررسی‌ها، سونی اعلام کرد که این تصمیم را معکوس کرده است.

“هواداران Helldivers، ما نظرات شما را در مورد به‌روزرسانی پیوند حساب Helldivers 2 شنیده‌ایم. به‌روزرسانی 6 می، که باید حساب‌های Steam و PlayStation Network برای بازیکنان جدید و موجود از 30 می پیوند داده شود، به جلو نخواهد رفت.” سونی در بیانیه ای در حساب رسمی خود نوشت. “ما هنوز در حال یادگیری بهترین چیز برای گیمرهای رایانه شخصی هستیم و بازخورد شما بسیار ارزشمند است. باز هم از حمایت مداوم شما از Helldivers 2 سپاسگزاریم و شما را در جریان برنامه های آینده قرار خواهیم داد.”

تصمیم سونی برای اعمال الزامات حساب PSN در هفته گذشته پیامدهای عمده ای داشت Helldivers 2 به سرعت در 177 کشور از فهرست خارج شد جایی که PSN در دسترس نیست. یوهان پیلستد، مدیر عامل Arrowhead روز یکشنبه در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و توضیح داد که استودیو در پشت صحنه با پلی استیشن “در مورد راه حل ها صحبت می کند”. در ابتدا قرار بود هنگام عرضه Helldivers 2، نیاز PSN بخشی از بازی باشد، اما به دلیل موفقیت عظیم بازی، بازی به تاریخ دیگری موکول شد.

“تصمیم من این بود که لینک کردن حساب را در زمان راه اندازی غیرفعال کنم تا بازیکنان بتوانند بازی را انجام دهند.” Pilestedt در X/Twitter نوشت. “من مطمئن نشدم که بازیکنان از این نیاز آگاه هستند و به اندازه کافی در مورد آن صحبت نکردیم. ما حدود شش ماه قبل از عرضه می دانستیم که این برای عناوین PS Online اجباری است.”

بخوانید  شرکت بازیابی حیوانات منقرض شده تلاش می کند تا دودو را به زندگی بازگرداند

با به نظر می رسد که این بحث پایان یافته است، بازیکنان Helldivers 2 می توانند منتظر بازی با چندین سلاح جدید با موضوع قطب شمال در جنگ میهن پرستان قطبی در این ماه باشند. در همین حال، Ghost of Tsushima: Director's Cut در 16 می عرضه می‌شود و یک حساب PSN فقط برای حالت چند نفره Legends و روکش جدید پلی‌استیشن مورد نیاز است. توسعه دهنده Suckerpunch تایید کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر