بسته الحاقی Starfield به شدت بر روی یک گروه مرموز تمرکز دارد

واضح است که داستان گسترش Starfield's Shattered Space به شدت بر روی جناح House Va'ruun متمرکز خواهد شد.

به‌روزرسانی آینده Starfield ویژگی‌های بسیار درخواستی مانند حالت‌های گرافیک کنسول، گزینه‌های سفارشی‌سازی کشتی، نقشه‌ها و سایر محتواها را به بازی اضافه می‌کند. همچنین به نظر می رسد که طرفداران باید منتظر باشند تا وسایل نقلیه زمینی راه خود را پیدا کنند. علاوه بر این، Bethesda در حال کار بر روی یک بسته توسعه بزرگ به نام فولاد شکسته است. اگرچه اطلاعات زیادی از این بسته در دست نیست، اما مشخص است که جزئیات جالبی فاش شده است.

یکی از کاربران در انجمن Reddit ادعا کرد که House Va'ruun در ویدیوی اخیر Bethesda در مورد به‌روزرسانی آینده Starfield مورد اشاره قرار گرفته است. صحنه ای از این ویدیو فهرستی از کدهای بازی را نشان می دهد که به نظر می رسد مستقیماً به این جناح مربوط می شود. این گروه یکی از جناح های استارفیلد است. گروهی که خدایی به نام مار بزرگ را می پرستند و گذشته ای تاریک دارند. اعضای این جناح خارج از سیستم های پایدار زندگی می کنند. جدای از حضور آندریجا، همراهی که یکی از اعضای این گروه است، وارون نقش مهمی در داستان بازی ندارد.

بسته الحاقی Shattered Space برای Starfield پاییز امسال برای سری Xbox عرضه می شود گزارش های جدید حاکی از آن است که این بسته الحاقی در ماه ژوئن معرفی و در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. پشتیبانی کامل از مودها نیز امسال به Starfield اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

بخوانید  تماشا کنید: داستان غم انگیز و عجیب زیردریایی تایتان; از صفحه بازی گرفته تا پیش بینی های سیمپسون ها
تحریریه مجله بازی یک گیمر