ابرنک مسیر ورود دانش آموزان به بازار کار

ابرناک در این مقاله خدمات خود را با هدف ورود دانشجویان به بازار کار معرفی کرده است.

یکی از دغدغه های مهم کارگران تحصیل کرده و جوان، ورود به بازار کار است. از سوی دیگر، سازمان ها به دنبال کارمندان با تجربه با سابقه کاری هستند. این عدم تعادل بین عرضه و تقاضا در منابع انسانی نشان‌دهنده عدم وجود ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت است و می‌تواند باعث سردرگمی و چالش‌هایی برای هر دو طرف شود. شرکت‌های فعال در فناوری باید از استعدادهای جوان برای ایجاد ارزش‌های جدید و حل مشکلاتی که با آن مواجه هستند، استفاده کنند. به همین دلیل رشد و نوآوری در بازارهای جدید مستلزم ورود جوانان به بازار کار است.

آپارناک یک شرکت فعال در حوزه فناوری ابری است که با هدف نوآوری و توسعه نرم افزارهای مبتنی بر خدمات ابری، فعالیت خود را در ایران از سال 1398 آغاز کرد. ابرناک در این مدت کوتاه بر جذب نیروی انسانی جوان و مستعد تمرکز کرده است تا گامی در جهت ایجاد توازن بین صنعت و دانشگاه بردارد و در این راه با کمک دانش آموختگان مستعد ایرانی در کنار حمایت سایرین نیروهای متخصص توانسته است با تولید محصولات همگام بازاری رقابتی با تکنولوژی و ساختار و استانداردهای بین المللی ارائه دهد. تجربه حضور مستقل در فضای بین الملل و اعتماد به نیروهای متخصص جوان باعث شده است که ابرناک در بیش از 15 نقطه در سراسر جهان فعال باشد.

امروزه استفاده از سرویس های ابری در سطح جهانی جایگاه ویژه ای در بین برنامه نویسان، شرکت ها و حتی برخی از جنبه های زندگی روزمره مردم عادی پیدا کرده است و نیروهای جوان و متخصصین ابرناک در تلاش هستند تا خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهند. با رقبای جهانی خود؛ این تلاش با هدف بومی سازی نیروی کار جوان و درگیر کردن آن با فناوری مدرن انجام می شود.

بخوانید  معرفی شخصیت گتو سوگورو از انیمه جوجوتسو کایسن

آپارناک همواره در تلاش است تا فضایی را فراهم کند که در آن به خلاقیت و پتانسیل نسل جوان در حوزه ICT ارج نهاده و به آن توجه شود، از این رو حدود 40 درصد نیروی این گروه را جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی تشکیل می دهند که با تلاش فراوان، تلاش می کنند. ارزش آفرینی و مسئولیت پذیری سهم بسزایی در رشد این گروه دارد. زیرا این گروه بر این باورند که سقفی برای ساخت و ساز وجود ندارد و می توان بدون توجه به محدودیت های مکان، در سطح جهانی ارزش ایجاد کرد. در حال حاضر این گروه با حفظ استانداردهای بین المللی توانسته است محصولات خود را با نوآوری در بازار جهانی معرفی کند.

حنان نوذری مدیرعامل ابرناک معتقد است پیشرفته ترین ابزارها و فناوری ها در کنار همکاری فعال با نسل جوان و خلاق می تواند دلیل کافی برای رقابت در بازار جهانی باشد. با تکیه بر نیروهای جوان و مستعد استخدام این یکی از موفق ترین راه ها برای تولید محصولات پیچیده فنی با کیفیت خوب است.

ورود به بازار کار از دانشگاه

آبرانک همواره از فرصت حضور و تعامل در جامعه دانشگاهی برای آشنایی با طرز تفکر، ایده ها و علایق دانشجویان و بهره مندی از این همکاری در ایجاد تجربیات جدید استقبال می کند.

شعار و اعتقاد تیم منابع انسانی ابرناک جذب افراد با روحیه حرفه ای است. از آنجایی که می توان مهارت ها را یاد گرفت، فرقی نمی کند که نیروی جوان و تازه نفسی باشید یا با تجربه. هر جا که حرفه ای باشد، دستاوردهای ارزشمندی حاصل خواهد شد. اگر می‌خواهید در مورد ارزش‌های اصلی این گروه بیشتر بدانید، سخت کوشی، تعهد، شجاعت و صداقت همیشه راهنمای شرکت در تمامی ارکان آن است و به عنوان چشم‌اندازی برای جذب نیروهای متخصص و دستیابی به دستاوردهای بزرگ استفاده می‌شود.

بخوانید  قارچ و دورهمی برای چند نفر Super Mario Bros. تعجب

با پیشرفت روزافزون فناوری، سازمان‌ها و افراد به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که دسترسی به محاسبات، ذخیره‌سازی و منابع خدماتی متنوع‌تر و با هزینه کمتر را فراهم کند. شکی نیست که هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری های نوظهور آینده را مشخص می کنند و خدمات ابری بازوی اجرایی قدرتمند آن خواهند بود. ابرناک و تمامی شرکت هایی که با تکیه بر فناوری در این مسیر گام برمی دارند می توانند نقطه شروعی برای نسل جوان به سوی دنیای آینده باشند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر