قارچ و دورهمی برای چند نفر Super Mario Bros. تعجب


در حالت جدید سه نفره، ما تبدیل به ماریو، لوئیجی و پرنسس هلو شدیم تا سطوح مختلف و گاهی دشوار را بازی کنیم. برادران سوپر ماریو بیایید شگفت انگیز را تجربه کنیم.

نینتندو بازی Super Mario Bros را منتشر کرد. واندر بار دیگر تجربه ای زیبا و سرگرم کننده را به طرفداران ماریو تقدیم کرده است. اکنون که این بازی انحصاری نامزد چندین جایزه در The Game Awards 2023 شده است، به سراغ تجربه آن رفتیم تا از گذراندن مراحل رنگارنگ، تلاش برای کسب حداکثر امتیاز و غلبه بر چالش‌ها لذت ببریم.

با تشکر از حمایت Super Mario Bros. یک حالت شگفت انگیز همکاری، ما این نیمه نمای را با سه نفر ضبط کردیم. پس با من، رضا و آرایس همراه باشید تا قسمت های مختلف اولین بازی Super Mario Bros را ببینیم. تعجب؛ از مرحله سختی که بارها در آن شکست خوردیم تا اولین باس فایت بازی.ویدئوی اسپانسر یک گیمر فروشگاه فانتزیو است که در دوم و سوم آذر ماه تخفیف های استثنایی جمعه سیاه داشتن

لطفاً برای حمایت از یک گیمر در یوتیوب تماشا کنید

اگر بازی Super Mario Bros. شما Wonder را در کنسول نینتندو سوییچ تجربه کرده اید، نظر خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. همچنین مایلیم نظرات شما را در مورد چوب سلفی 3 نفره جدید یک گیمر بشنویم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تغییرات نقشه فصل 3 فورتنایت: Jungle Biome، Raptors Return و غیره.