با دعوت از دوستان خود به Tetherland، میلیون ها و یک عمر درآمد کسب کنید


تترلند از زمان ورود به اکوسیستم ارزهای دیجیتال کشور در سال 2016، اولین گام را برای شفاف سازی فضای رمزنگاری کشور با ارائه قیمت لحظه ای صرافی تتر برداشته است.

جوایز کسب و کار یکی از جذابیت های آنها برای کاربران و مشتریانشان است. معمولاً مسابقات یا قرعه کشی ها با هدف جذب مشتریان بیشتر برگزار می شود و به شانس بسیار متکی هستند. اما آیا راهی برای کسب درآمد از این رویدادها یا استراتژی های جذب کاربر وجود دارد؟ کد ارجاع یا کد دعوت می تواند یکی از روش هایی باشد که مشتریان یا کاربران برند به عنوان یک روش درآمد زایی محاسبه شده و نه تصادفی در نظر می گیرند.

کد ارجاع چیست؟ تاریخچه دعوت یا کد ارجاع

تاریخچه کد ارجاع به قبل از دنیای دیجیتال و اینترنت باز می گردد. این مفهوم ده ها سال است که وجود داشته است و به طور کلی به معرفی یک تجارت یا خدمات به افراد دیگر اشاره دارد. در واقع نوعی تبلیغات گرم یا دهان به دهان است که در دنیای دیجیتال بازآفرینی شده و به صورت کد خاصی است که فرد به آشنایان خود می دهد تا بتوانند از محصول یا خدمات برند استفاده کنند. با استفاده از این کد

هنگامی که با افراد نزدیک خود، مانند اعضای خانواده یا دوستان، درباره یک تجربه خرید موفق یا خدمات عالی صحبت می‌کنید، می‌تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد تا برند یا شخصی را که جستجو می‌کنید نشان دهد. دنیای تجارت دیجیتال با استفاده از این رفتار و تأثیر آن، مفهوم کد ارجاع یا دعوت را ایجاد کرد. در واقع، واژه سئو برای اولین بار در دنیای تجارت و بازاریابی ظاهر شد، زمانی که کسب و کارها بر ارائه خود به دیگران از طریق مشتریان تمرکز داشتند.

مزایای استفاده از کد دعوت برای مشتریان حرفه ای

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، کد ارجاع به یک عنصر اصلی در مدل های مختلف بازاریابی تبدیل شده است. از جمله مدل های معروف در این زمینه می توان به مدل بازاریابی چند سطحی (MLM) اشاره کرد که در آن اعضای شبکه با معرفی افراد دیگر به شبکه امتیاز و پاداش مالی کسب می کنند.

بخوانید  کراس اوور Sonic Frontiers/Monster Hunter دارای Minigame Meat Grilling است

با شروع عصر دیجیتال و ایجاد سیستم های آنلاین، مفهوم کدهای ارجاع دیجیتالی و رایج تر شده است. کدهای ارجاع به عنوان پیوندهای منحصربه‌فرد ایجاد شده‌اند و به افراد اجازه می‌دهند با اشتراک‌گذاری این پیوندها، دیگران را به محصول، خدمات یا وب‌سایت یک برند ارجاع دهند.

مشتریان را افزایش دهید

با ارائه تخفیف، پاداش یا سایر جوایز به مشتریان فعلی که شرکت را به دوستان خود توصیه می کنند، کسب و کارها می توانند پایگاه مشتریان خود را افزایش دهند.

تبلیغات موثر

افرادی که محصولات یا خدمات را با استفاده از کد ارجاع به دیگران توصیه می کنند، در واقع به عنوان سفیران برند عمل می کنند. این باعث می شود تبلیغات موثرتر باشد.

وفاداری مشتریان

مشتریانی که از محصولات یا خدمات خود راضی هستند و آنها را به دیگران توصیه می کنند را می توان مشتریان وفادار نامید.

کاهش هزینه های بازاریابی

استفاده از کد ارجاع می تواند به کسب و کارها کمک کند تا هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهند. زیرا تبلیغات توسط مشتریان فعلی انجام می شود.

ایجاد انگیزه برای مشتریان

ارائه تخفیف، هدایا یا سایر جوایز به مشتریانی که دیگران را معرفی می کنند، می تواند انگیزه آنها را برای انجام این کار افزایش دهد.

آیا ارزش قیمت کد دعوت مهم است؟

ارزش پاداش برای کد ارجاع یا کد دعوت به طور کلی به تأثیر و اهمیت شرکت یا خدماتی که از کد ارجاع استفاده می کند بستگی دارد. هر کسب و کار می تواند بر اساس استراتژی بازاریابی و هدف مشتری، پاداش های متفاوتی برای کد ارجاع تعیین کند. گاهی اوقات برندها ممکن است جوایز نقدی، تخفیف های ویژه، هدایای فیزیکی یا خدمات رایگان ارائه دهند.

به عنوان مثال، Dropbox فضای ذخیره سازی اضافی رایگان را در کمپین های خود به افرادی که دوستان خود را به این سرویس معرفی می کردند ارائه می کرد، یا Uber گاهی اوقات جوایز نقدی یا سواری رایگان را به افرادی که به دعوت های آنها پاسخ می دادند اهدا می کرد. علاوه بر این، Airbnb به افرادی که دوستان خود را به این سرویس معرفی می‌کردند، اعتبار سفر یا تخفیف‌های نقدی ارائه کرد.

بخوانید  رده بندی فیلم های جیمز باند | از بدترین با بهترین

صرافی ها در سراسر جهان چقدر از کدهای دعوت استفاده می کنند؟

یکی از استراتژی های اصلی مبادلات جهانی استفاده از کد دعوت است. در واقع، اهمیت اعتماد در دنیای مالی و به ویژه در ارزهای رمزنگاری شده تأثیر معرفی شدن توسط عزیزان را چند برابر می کند. بنابراین، هر صرافی ارز دیجیتال ممکن است برنامه‌ها و پاداش‌های متفاوتی را به کاربرانی که دیگران را به صرافی معرفی می‌کنند، ارائه دهد. کدهای ارجاع معمولاً به صورت تخفیف، جوایز نقدی، توکن‌های ارز دیجیتال یا کارمزد تراکنش ارائه می‌شوند.

Binance، Coinbase، Kraken و Bitfinex برخی از صرافی‌های اصلی هستند که از جوایز نقدی و ایردراپ یا توکن‌های ارز دیجیتال برای پاداش کد دعوت خود استفاده می‌کنند. با این حال، یکی از ویژگی های مشترک این پاداش ها، تخفیف در کارمزد تراکنش دعوت کننده است. هدف این روش تشویق کاربر به انجام تراکنش است.

کد دعوت در صرافی های ایرانی چقدر رایج است؟

استفاده از کد دعوت در صرافی های ایرانی نیز روشی فراگیر است. اما نوع پاداش در هر مبادله متفاوت است. معاملات بدون کارمزد و توکن های ارز دیجیتال یا تخفیف کارمزد نیز در صرافی های داخلی رایج است. در همین حال، صرافی ارزهای دیجیتال Tetherland یکی از پاداش‌های کد دعوت جذاب را ارائه می‌کند.

این پلتفرم مبادله ارز دیجیتال از روشی برای کاهش کارمزد تراکنش ها برای تشویق کاربران خود استفاده می کند. اما با تغییرات جالب. برای تشویق کاربران خود به معرفی برند خود به دیگران، تترلند سود آنها را به اشتراک می گذارد و 20 تا 55 درصد از هزینه تراکنش مهمان را به شخصی که آنها را دعوت کرده است، پرداخت می کند. آن هم برای زندگی!

بخوانید  جدول زمانی کامل FINAL FANTASY 7 توضیح داده شد!

علاوه بر این، برای ترغیب مهمان به ثبت نام، اولین تراکنش آنها را رایگان می کند. در واقع این مدل استفاده از دعوت نامه یا کد ارجاع، هم برای دعوت کننده و هم برای فرد دعوت شده یک بازی برنده است.

در جدیدترین تغییرات در کد ارجاع یا جوایز کد دعوت Tetherland، درصد پاداش به تعداد مهمانانی که به Tetherland احراز هویت شده اند بستگی دارد. در جدول زیر جزئیات جایزه 20 تا 55 درصدی جایزه در سامانه کد دعوت تترلند را مشاهده می کنید:

درباره تترلند

تترلند به عنوان یک پلتفرم جامع تبادل ارزهای دیجیتال و معیار تخصصی تتر در ایران، همواره به دنبال این است که فرصت‌هایی را در بازار جهانی ارزهای دیجیتال برای کاربران داخلی فراهم کند. سادگی، سهولت و سرعت، ارزش های اصلی تترلند در تعریف و ارائه خدمات آن است. ما در تترلند سعی می کنیم با شفافیت و صداقت کاربران را در جریان فرآیندهای مورد نیاز خود قرار دهیم و گام مهم کاری خود را تکریم کاربران تترلند می دانیم.

مسیر تتلند

ما در تترلند به اصل شفافیت پایبند هستیم و چارچوب تجاری خود را بر اساس بهبود سرعت مبادلات و خدمات خود و همچنین حفظ امنیت تراکنش ها در بالاترین سطح بنا کرده ایم. پیروی از این چارچوب تغییراتی را در سرعت تراکنش‌ها و خدمات در پلتفرم تترلند از جمله تسویه حساب Any Tether، تسویه فوری ریالی، پشتیبانی 24 ساعته و احراز هویت به همراه داشته است. ده فقط یک دقیقه، او اشاره کرد. گروه تترلند با تکیه بر دانش و پتانسیل تیم خود همواره هیچ تلاشی برای ارتقای تجربه هموطنان عزیز در مبادلات ارزهای دیجیتال و آموزش کاربران خود در زمینه ارزهای رمزنگاری شده انجام نمی دهد.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر