کارگردان Doctor Sleep در حال ساخت Exorcist 7 است

مایک فلانگان، خالق سریال The Haunting of Hill House، احتمالاً کارگردانی The Exorcist: Deceiver را بر عهده خواهد داشت.

مدتی پیش دیوید گوردون گرین پس از اینکه The Exorcist: Believer نتوانست مخاطبان را جذب کند، از کارگردانی قسمت دوم کناره‌گیری کرد و یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس پروداکشنز شروع به جستجوی جایگزین کردند. و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ظاهراً متوجه شده ایم مایک فلانگانخالق The Fall of House of Usher در حال مذاکره برای کارگردانی Exorcist 7 است.

همانطور که Deadline گزارش داد، مایک فلانگان احتمالاً هدایت The Exorcist: Deceiver را بر عهده خواهد داشت. این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 29 آوریل 1404 (18 آوریل 2025) اکران شود، اما به دلیل درگذشت کارگردان به تعویق افتاد. دیوید گوردون گرین در حال حاضر مشغول کار بر روی The Nutcracker و فصل چهارم سریال The Righteous Gemstones شبکه HBO است.

در طول سال‌ها، مایک فلانگان بسیاری از فیلم‌های ترسناک (مانند Hush، Gerald's Game، Doctor Sleep، The Haunting of Hill House و The Midnight Club) را برای تماشاگران آورده است. در ژوئن 2021، یونیورسال حقوق فیلم های Exorcist را به مبلغ 400 میلیون دلار به دست آورد و قصد دارد سه گانه جدیدی را در این مجموعه تولید کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقش پدرو پاسکال در فیلم بعدی این کارگردان بربر