ترمیناتور لحظات پرتنشی خود را خواهد داشت

در بازی Terminator: Survivors، تنها یک ربات T-800 بازیکنان را تعقیب می کند.

استودیو Nacon به تازگی جزئیات جدیدی از بازی بقای جهان باز آینده خود Terminator: Survivors منتشر کرده است. سازنده در یک پرسش متداول Steam توضیح داد که دنیای بازی از Doomsday در سال 2005 الهام گرفته شده است، اگرچه سارا کانر توانست از وقایع Doomsday در سال 1997 جلوگیری کند، اما Cyberdyne و تولد Skynet را متوقف نکرد، او فقط وقوع آنها را به تاخیر انداخت.

اگر از طرفداران سری ترمیناتور هستید، حتما می دانید که داد و بیداد اسکای نت به یک جنگ هسته ای بزرگ منجر شد و کل سیاره را نابود کرد. در این میان، گروهی از بازماندگان بدون هیچ وسیله ارتباطی دوربرد زنده ماندند و مجبور شدند برای منابع و زمین های خود بجنگند. در همین حال، Skynet یک ربات ترمیناتور T-800 را برای شکار بازماندگان ارسال کرد. اکنون به نظر می رسد که Terminator: Survivors از یک موضوع مشابه پیروی خواهد کرد.

تنها یک ربات T-800 در بازی ترمیناتور بازیکنان را تعقیب و تعقیب می کند

سازنده بازی گفت که تنها یک ربات ترمیناتور T-800 به دلیل انسجام بهتر روایت و ارائه حسی مشابه با دو فیلم اول سری ترمیناتور، بازماندگان را در بازی تعقیب و شکار می کند.

استودیو ناکن توضیح داد: «بازی در سال 2009 اتفاق می‌افتد، اندکی پس از رویدادهای روز داوری، زمانی که قابلیت‌های تولید Skynet هنوز به اوج خود نرسیده بود. دروید T-800 به عنوان یک واحد جنگ رادارگریز عمل می کند، به عنوان یک سلاح کشتار عمل می کند و بی وقفه بازماندگان Skynet را در طول زمان شکار می کند. ربات T-800 که بازیکنان با آن روبرو خواهند شد یکی از این واحدهای تخصصی است که توسط Skynet برای انجام تلاش دیوانه وار خود برای بازنویسی تاریخ و اطمینان از پیروزی در جنگ آینده فرستاده شده است.

بخوانید  پیش‌بینی Madden's Super Bowl 2024 اینجاست: چند وقت یک‌بار EA آن را درست انجام می‌دهد؟

ربات T-800 در ترمیناتور: بازماندگان

هدف ما این بود که حس دو فیلم اول را به تصویر بکشیم. بنابراین تهدید بالقوه مواجهه با یک ماشین کشتار غیرقابل توقف همیشه باعث ایجاد حس وحشت و فوریت می شود. بازی با به تصویر کشیدن ربات T-800 به عنوان یک حریف غیرقابل توقف، بازیکنان را در فضایی از خطر و تنش دائمی غوطه ور می کند. مانند قهرمانان فیلم های ترمیناتور، بازیکنان احساس وحشتناکی از تعقیب شدن توسط یک دشمن بی رحم را خواهند داشت که نمی توانند به راحتی از عهده آن برآیند.

طبیعتاً در Terminator: Survivors علاوه بر ربات T-800، بازیکنان با گروه ها و دسته های مختلفی از بازماندگان انسانی مواجه خواهند شد. بازی از حداکثر سه بازیکن در حالت cooperative پشتیبانی می کند و گیم پلی بازی بر اساس جمع آوری منابع و گسترش پایگاه است. این بازی در تاریخ 3 نوامبر 1403 (24 اکتبر 2024) در استیم به صورت Early Access منتشر می شود و برای کنسول های پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S در راه است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر