ناشر GTA 6 اکثر کارمندان بخش ویژه را اخراج کرده است

Tic-Toe Interactive اکثر اعضای بخش شرکتی خود را اخراج کرده است.

اخیراً Tic-Toe Interactive به لیست شرکت هایی اضافه شده است که تعداد زیادی کارمند را اخراج کرده اند. این شرکت 5 درصد از اعضای خود (حدود 600 نفر) را برای کاهش هزینه ها اخراج کرد و بسیاری از پروژه ها لغو شدند. متاسفانه به نظر می رسد یکی از شرکت های انتشاراتی این شرکت با اخراج های زیادی مواجه شده است.

گزارش های اخیر نشان می دهد که استودیو Roll7، سازنده OlliOlli و Rollerdome، و Intercept Games، سازنده Kerbal Space Program 2، به دنبال تغییرات Tik-Too تعطیل شده اند. رسانه بلومبرگ همچنین گزارش داد که بخش ویژه تحت تأثیر این اصلاح قرار گرفته است و اکنون این گزارش توسط رسانه های صنعت بازی تأیید شده است.

به نظر می رسد که اکثر اعضای بخش ویژه در دفاتر سیاتل، نیویورک، لاس وگاس و مونیخ اخراج شده اند. مشخص نیست این تصمیم چه تاثیری بر برنامه های آینده این ناشر خواهد داشت.

Take-Two Interactive در بیانیه ای جدید گفت:در 28 آوریل (16 آوریل)، Tik-To از یک طرح کاهش هزینه برای تعیین کارایی کسب و کار خود و افزایش حاشیه درآمد در تلاش برای افزایش سرمایه رونمایی کرد. در نتیجه، این شرکت در حال بهبود تولید خود است و چندین پروژه در حال توسعه لغو شده است. ساختار سازمانی شرکت نیز ساده شده است و باعث کاهش تعداد کارکنان و نیاز به استخدام در آینده شده است. این شرکت جزئیات بیشتری در مورد این برنامه ارائه نخواهد کرد.

هیچ استراحتی برای هنر بازی شیطانی وجود ندارد

این بیانیه ادامه داد: “در 30 آوریل (18 آوریل)، بخش ویژه موفقیت No Rest for the Wicked استودیو ماه را راه اندازی کرد. ناشر به ارائه به روز رسانی برای Kerbal Space Program 2 ادامه می دهد و قصد دارد Tales of the Shire: A را منتشر کند. بازی Lord of the Rings از Weta.” کارگاه آموزشی در نیمه دوم 2024.” علاوه بر این، شرکت Private Division بسیاری از بازی های دیگر را با همکاری استودیوهای خارجی مانند Bloober Team و Game Freak توسعه می دهد.

بخوانید  Destiny 2 سرانجام آیتم های کلاس عجیب و غریب را در فرم نهایی، اما با برخی پیچش های جالب اضافه کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر