پیش‌بینی Madden's Super Bowl 2024 اینجاست: چند وقت یک‌بار EA آن را درست انجام می‌دهد؟



Super Bowl LVIII یکشنبه 11 فوریه برگزار می‌شود و کانزاس سیتی چیفز و سانفرانسیسکو 49رز برای این عنوان به مصاف هم می‌روند. EA Sports از لحاظ تاریخی Big Game را شبیه‌سازی می‌کند و نتایج بازی را منتشر می‌کند، با شبیه‌سازی امسال Chiefs را برای برنده شدن با امتیاز 30-28 انتخاب کرد.

طبق این شبیه سازی، پاتریک ماومز، کوارتربک چیفز، MVP Super Bowl خواهد بود و دومین سال متوالی خود را به عنوان MVP بازی بزرگ رقم می زند.

پیش‌بینی‌های EA در گذشته بسیار دقیق بوده است، مانند سال 2015، زمانی که شبیه‌سازی پیش‌بینی می‌کرد پاتریوت‌ها در برابر سیاتل سیهاوکس پیروز شوند.و امتیاز نهایی و همچنین نوع دقیق بازی پاس که باعث شد این اتفاق بیفتد. ترسناک بود. اما EA همیشه در پیش بینی های خود دقیق نیست. گاهی اوقات شبیه سازی بسیار اشتباه است.

از آنجایی که بازی بزرگ این هفته بر دنیای ورزش تسلط دارد، به 10 سال گذشته شبیه سازی ها و پیش بینی های EA Sports Madden Super Bowl نگاه می کنیم. همانطور که خواهید دید، سابقه EA در مورد پیش بینی برنده متفاوت است.

EA با پیش‌بینی دقیق برندگان Super Bowl در چهار سال متوالی، از Super Bowl 38 تا Super Bowl 41، شروع خوبی داشت. با این حال، از آن زمان، شبیه‌سازی هرگز بیش از دو سال متوالی موفق نبوده است. پیش بینی در سه سوپربول گذشته اشتباه بود.

همه اینها به چه معناست؟ در طول دهه گذشته، EA در حدود 50 درصد مواقع برنده Super Bowl را به دقت پیش بینی کرده است.

بخوانید  تریلر جدیدی از بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance منتشر شد

شبیه‌سازی‌های سالانه EA از جدیدترین فهرست‌ها برای پیش‌بینی اینکه چه کسی برنده خواهد شد و چه سناریوهایی خواهد بود، استفاده می‌کند. اما شبیه سازی راهی برای در نظر گرفتن تأثیری که تیلور سویفت می تواند بر نتیجه داشته باشد ندارد…

خارج از میدان، شرکت ها خرج می کنند تا 7 میلیون دلار برای تبلیغات 30 ثانیه ای در CBS، که امسال بازی را در کنار پخش در Paramount+ و Nickelodeon پخش می کند. امسال تبلیغات زیادی وجود خواهد داشت و شما می توانید تمام تبلیغات Super Bowl را اینجا ببینید.

از طریق گالری کلیک کنید تا نگاهی به شبیه‌سازی‌های Madden Super Bowl EA در چند سال گذشته داشته باشید، به آنچه پیش‌بینی شده بود و سپس آنچه در زندگی واقعی اتفاق افتاده است نگاه کنید. Super Bowl 58 یکشنبه 11 فوریه از ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت شرقی از شبکه CBS برگزار می شود.

اگر به دنبال دریافت نسخه ای از Madden NFL 24 هستید، این بازی است با 70 درصد تخفیف در حال حاضرو در 8 فوریه به Game Pass می آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر