تریلر جدیدی از بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance منتشر شد

تریلر Shin Megami Tensei 5: Vengeance; دارای محتوای جدید بازی مانند شیاطین جدید و سیاه چال ها.

استودیو Atlus که برای اولین بار در اواخر سال گذشته بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance را در یک رویداد مستقیم نینتندو معرفی کرد. او این موضوع را تایید کرده و حالا تریلر جدیدی را برای طرفداران منتشر کرده است که این بار نمونه جدیدی را برای قهرمان بازی به تصویر می کشد. در این ویدیو همچنین می توانید شیاطین و سیاه چال های جدیدی را که بازیکن می تواند با آنها روبرو شود را مشاهده کنید.

بازیکنان Shin Megami Tensei 5: Vengeance وارد یک داستان انتقام می شوند و تصمیم می گیرند روند داستان را تغییر دهند. محیط ها، دشمنان و شخصیت های جدیدی در بازی وجود خواهد داشت و در تریلر یک زن مو کوتاه حضور خواهد داشت که می تواند از قدرت شیاطین نیز استفاده کند. در کنار نمایش محتوای داستانی جدید و تعامل با بازیگران اصلی، قدرت های جدیدی نیز به نمایش گذاشته شد. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

تریلر را در یوتیوب تماشا کنید

این تریلر 3 دقیقه ای دومین ویدیوی منتشر شده برای Shin Megami Tensei 5: Vengeance از زمان اعلام آن در ماه فوریه است. این بازی به عنوان یکی از آثار رویداد Nintendo Direct Partner Showcase معرفی شد. Vengeance در واقع نسخه بهبود یافته Shin Megami Tensei 5 است که اولین بار در سال 2021 به عنوان یک انحصاری Nintendo Switch منتشر شد. اما نسخه بهبودیافته بازی برای پلتفرم های دیگر و برای کاربران PC، PS4، Xbox One، PlayStation 5 و Xbox Series نیز منتشر خواهد شد. Xbox Series S نیز می تواند این بازی را تجربه کند.

بخوانید  رویداد Fortnite Summer Escape امروز با انبوهی از لوازم آرایشی رایگان آغاز می شود

شخصیت جدید Shin Megami Tensei 5: Vengeance

بنابراین، در حالی که Shin Megami Tensei 5: Vengeance تا حدودی یک نسخه بهبود یافته از بازی اصلی در سال 2021 است، اما همچنان شامل ایده‌های جدیدی است که سازندگان بازی در نسخه اصلی از آنها استفاده نکرده‌اند. به همین دلیل، نسخه Vengeance با داستان جدید، مکان‌ها، شیاطین و شخصیت‌های جدید عرضه می‌شود که برای کاربران نسخه اصلی نیز جدید است.

Shin Megami Tensei 5: Vengeance در 14 ژوئن اکران خواهد شد. بازی Shin Megami Tensei 5 در نوامبر 1400 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد و تا دسامبر 2022 (آذر 1401) بیش از 1.1 میلیون نسخه فروخت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر