اولین تصاویر انیمیشن جدید بتمن با اعلام تاریخ پخش

آمازون با انتشار اولین تصاویر رسمی تاریخ انتشار انیمیشن Batman: Caped Crusader را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از کارتون جدید بتمن منتشر شد. Amazon Prime Video اعلام کرد که هر ده قسمت از فصل اول Batman: Caped Crusader در تاریخ 1 آگوست 2024 از این سرویس استریم پخش خواهد شد. اولین تصاویر از این مجموعه انیمیشنی که در آن شاهد بتمن، بروس وین، هارلی کوین، کلیفیس هستیم. و جیمز گوردون نیز منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

بتمن در Batman: Caped Crusader در شعله های آتش است

این مجموعه انیمیشنی به عنوان برداشتی جدید از اسطوره های بتمن، با داستانی پیچیده، شخصیت های بسیار دقیق و سکانس های اکشن پرتنش، که همگی در این اثر گنجانده شده اند، توصیف می شود. جی جی آبرامز، مت ریوز و بروس تیم از Bad Robot به عنوان تهیه کنندگان اجرایی Batman: Caped Crusader و بروس تیم به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کنند..

این تیم بیشتر به خاطر ساخت Batman: The Animated Series، که از سال 1992 تا 1995 پخش شد و یکی از بهترین اقتباس های بتمن در تمام دوران ها به حساب می آید، شناخته شده است. انیمیشن Batman: Caped Crusader البته هیچ ارتباطی با فیلم ها و دنیای بتمن مت ریوز یا دنیای بتمن بروس تیم ندارد و پروژه کاملا جدید و مستقل شوالیه تاریکی است. این انیمه در ابتدا قرار بود در HBO Max پخش شود، اما سپس به آمازون منتقل شد.

قسمت دوم فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون قرار است در تاریخ 2 اکتبر 2026 اکران شود.

بخوانید  چگونه 100 دلار در تلویزیون ها، پروژکتورها و نوارهای صوتی بعدی سامسونگ صرفه جویی کنیم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر