چگونه 100 دلار در تلویزیون ها، پروژکتورها و نوارهای صوتی بعدی سامسونگ صرفه جویی کنیم

در اوایل سال جاری، سامسونگ مجموعه تلویزیون‌ها و دستگاه‌های صوتی جدید خود را که در سال 2024 عرضه می‌شوند، شامل تلویزیون‌های آینده نئو QLED 4K و 8K، یک پروژکتور جدید 8K، دو نوار صوتی جدید و موارد دیگر معرفی کرد. پیش‌سفارش‌های همه دستگاه‌های جدید به زودی در دسترس خواهند بود و سامسونگ 100 دلار تخفیف برای سفارش‌های اولیه به مشتریان ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید تا از این تبلیغات ویژه بهره مند شوید این است برای دریافت اعلان‌های پیش‌سفارش برای محصولاتی که تا ۲۱ مارس به فروشگاه آنلاین سامسونگ می‌آیند، ثبت‌نام کنید. با ثبت نام، شانس برنده شدن رایگان پروژکتور قابل حمل نسل دوم سامسونگ فری استایل را نیز خواهید داشت.

پس از شروع دوره پیش‌سفارش در 21 مارس، اعتبار 100 دلاری را می‌توان برای هر یک از دستگاه‌های جدید در هنگام تسویه‌حساب اعمال کرد. اعتبار باید قبل از بسته شدن پنجره پیش‌سفارش در 10 آوریل استفاده شود. پیشنهاد اعتباری پیش‌سفارش سامسونگ به مشتریان آمریکایی ۱۸ ساله محدود می‌شود. یا قدیمی تر، و ثبت نام به نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن شما نیاز دارد.

تلویزیون سامسونگ نئو QLED 8K مدل 2024
تلویزیون سامسونگ نئو QLED 8K مدل 2024

در مورد دستگاه‌های جدیدی که می‌توانید از اعتبار 100 دلاری پیش‌سفارش استفاده کنید، قابل‌توجه‌ترین آن‌ها مدل‌های تلویزیون‌های Neo QLED 8K و 4K امسال هستند که دارای ارتقاء مقیاس و پیشرفت‌های حرکتی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و روی سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند جدید تایزن 2024 سامسونگ اجرا می‌شوند. چندین گزینه در دسترس خواهد بود که از 43 اینچ شروع می شود و تا 98 اینچ می رسد.

همچنین پروژکتور بی سیم The Premier 8K جدید سامسونگ و نسخه جدیدی از صفحه نمایش The Frame سامسونگ نیز وجود دارد که شبیه یک قاب عکس است و مجموعه ای چرخشی از آثار هنری و عکس های شخصی شما را نمایش می دهد.

بخوانید  شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Halo با انتشار اولین تصویر، پیوستن دو بازیگر جدید
ساندبارهای سامسونگ HW-Q990D و HW-S800D
ساندبارهای سامسونگ HW-Q990D و HW-S800D

در نهایت، دستگاه های صوتی جدید شامل نوار صوتی بسیار نازک HW-S800D، نوار صوتی مقاوم HW-Q990D با صدای Hi-Fi و پشتیبانی از 11.1.4 کانال Dolby Atmos، و یک بلندگوی جدید 3.5 اینچی روی دیوار است. صفحه نمایش Frame. به نام قاب موسیقی.

می‌توانید در وب‌سایت رسمی سامسونگ درباره همه نمایشگرها و محصولات صوتی جدید بیشتر بدانید. قیمت و تاریخ عرضه تمامی دستگاه ها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر