فروش فوق العاده Manor Lords ادامه دارد

Hooded Horse اعلام کرد که فروش بازی استراتژیک همزمان خود Manor Lords از دو میلیون نسخه فراتر رفته است.

Manor Lords استودیوی Slavic Magic پس از انتشار دسترسی زودهنگام در 7 می 1403 (26 آوریل 2024) فروش بسیار خوبی در استیم داشته است. از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که Hooded Horse طی توییتی جدید از فروش بیش از دو میلیون نسخه از این بازی استراتژیک شهرسازی همزمان خبر داده است. این بازی در دو روز اول انتشار بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

Manor Lords نیز مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. همانطور که SteamDB نشان می دهد، تعداد کاربران همزمان این بازی در تاریخ 9 می 1403 (28 آوریل 2024) به 173178 نفر رسید. البته انتشار نسخه Early Access تنها شروع کار Slavic Magic Studio است و این سازنده در کنار بهبود و رفع مشکلات بازی، قصد دارد ویژگی های جدید و محتوای بیشتری را بر اساس بازخورد بازیکنان اضافه کند.

اولین بسته آپدیت Manor Lords به زودی در دسترس تمامی کاربران بازی قرار می گیرد. این بازی “حدود یک سال” در Early Access باقی خواهد ماند. اگرچه هنوز هم مکانیک پایه را شامل می شود. البته این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی بسته به نظر جامعه کاربران به زودی منتشر شود. اگرچه این موضوع توسط استودیو Slavic Magic تایید نشده است، اما احتمال افزایش قیمت بازی پس از معرفی امکانات و محتویات بیشتر وجود دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های بوکس | ۲۵ اثر رزمی جذاب + امتیاز IMDB