رویداد Fortnite Summer Escape امروز با انبوهی از لوازم آرایشی رایگان آغاز می شود


هر سال، رویداد تابستانی Fortnite به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های بازی تبدیل می‌شود، و رویداد Summer Escape امسال نیز ممکن است شور و هیجان بیشتری را برانگیزد. با تعداد زیادی لوازم آرایشی رایگان در چالش‌های رویداد، دو پوسته Windy جدید که به فروشگاه می‌آیند، جایزه پاداش برای اعضای خدمه Fortnite و چند تغییر جزایر، در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره Fortnite بدانید. فرار تابستانی.

تغییر نقشه: تالاب سانسوون

در قلب زیست جنگل این فصل، یک مقر موقت مهمانی ظاهر شده است. Sunswoon Lagoon تا پایان رویداد در 18 جولای در جزیره حضور خواهد داشت. در حالی که بیشتر فصل بر اساس باز کردن طاق‌های به ظاهر باستانی و معرفی ترانسفورمرزها با اسطوره‌های فراگیر Forntite ساخته شده بود، به نظر می‌رسد که لوپرها برای عده معدودی آرام می‌گیرند. روزها.

تغییرات گیم پلی: بازگشت عاشقان بستنی و شراره های آتش بازی

اگر به رویدادهای تابستانی گذشته در فورتنایت رفته‌اید، احتمالاً با آیتم‌های بستنی مخروطی آشنا هستید، طیفی از طعم‌های مختلف که باعث بهبودی و دیگر علاقه‌مندان می‌شود، مانند پرش با جاذبه کم. فریزر کامل طعم به صورت یک بستنی قیفی معمولی، قیفی منجمد، قیفی قیفی لذیذ، قیفی تند، و سرو ویژه توسط LiL Whip باز می گردد.

من فریاد می زنم، تو جیغ می کشی، همه ما برای اشیاء بدون طاق فریاد می زنیم.
من فریاد می زنم، تو جیغ می کشی، همه ما برای اشیاء بدون طاق فریاد می زنیم.

علاوه بر این، تفنگ شعله ور هنگامی که به آسمان شلیک می شود، یک چهره لیفت می شود و جلوه آتش بازی انحصاری تابستانی را اضافه می کند. حالا می توانید دشمنان خود را پینگ کنید یا از نمایش نور لذت ببرید یا چرا هر دو را نه؟

چالش های فرار تابستانی و لوازم آرایش رایگان

این یک رویداد Fortnite نخواهد بود بدون مجموعه‌ای از ماموریت‌های درون بازی که دسته‌ای از لوازم آرایشی شخصیت‌های جدید مانند back bling، گلایدر و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. برای فرار تابستانی، نه جایزه رایگان در انتظار کسانی است که یک سری چالش را در طول این رویداد دو هفته ای تکمیل کنند. آنها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر چند روز یک بار مجموعه جدیدی در دسترس قرار می گیرد. اینم برنامه:

  • Quech Quests: به تدریج از 4 تا 7 جولای در دسترس است
  • Quests مهمانی مرداب: به تدریج در 8-11 ژوئیه در دسترس است
  • Create Entrance Quests: به تدریج بین 12 ژوئیه و 16 ژوئیه در دسترس است
بخوانید  معرفی نسخه پلی استیشن بازی Sky: Children of the Light

علاوه بر جوایز جهانی XP، بازیکنان قفل Nanners wrap را برای ست اول، Treezy back bling برای ست دوم و Blossoms Drop contrail را برای ست سوم باز خواهند کرد. علاوه بر این، انباشته شدن ماموریت‌های تکمیل‌شده در سراسر رویداد، قفل بیشتری را باز می‌کند، از جمله بک‌بلینگ Wild Fronds برای 14 ماموریت کامل، گلایدر Bugsy برای 18 ماموریت تکمیل‌شده، و شکلک Toasted Coconut (الهام گرفته از این گیف Leo DiCaprio) و صفحه بارگیری Lagoon Escape. برای 24 ماموریت تکمیل شده

اگر همه اینها کافی نبود، می‌توانید با تکمیل ماموریت‌های خاص (و بسیار ساده) جوایز رایگان بیشتری دریافت کنید:

  • 10 سنگ را نابود کنید – کلنگ مصنوع تبر
  • کت در عرض 30 ثانیه پس از عبور از در: روکش دریای ستاره ای
به تو، لوپر.
به تو، لوپر.

آلبوم عکس

مثل همیشه، ما برای هر چالشی که ممکن است در طول رویداد شما را غافلگیر کند، راهنماهایی در دسترس خواهیم داشت.

مسابقه تابستانی در حالت خلاق

برای کسانی که به دنبال حال و هوای تابستانی خارج از جذابیت اصلی بازی هستند، حالت خلاقانه دارای سری جزایر ایجاد شده توسط جامعه Epic’s Summer Showdown است. برای مرور برخی از حالت های جدید ایجاد شده توسط بازیکن که توسعه دهنده-ناشر برای رویداد تابستانی امسال با آنها همکاری می کند، به برگه Discover بازی بروید.

پوسته های تابستانی جدید و پاداش های Fortnite Crew

دو پوسته دیگر نیز برای Summer Event Item Shop امسال نشان داده شده است. اوپال، یک شخصیت کاملاً جدید در علم. و Chaos Explorer، که با مضمون غواصی بازسازی یک شخصیت قبلی است، در فروشگاه Item Shop در طول این رویداد به نمایش درخواهد آمد. آنها مطمئناً با پوسته های رویداد تابستانی سال های گذشته، مانند Beach Midas و Beach Jules بسیار محبوب همراه خواهند بود.

بخوانید  گزارش باکس آفیس: تام کروز در یک قدمی Titanic و Avengers: Infinity War
تابستان و زندگی آسان است.
تابستان و زندگی آسان است.

آلبوم عکس

چالش‌های Purradise Meowscles، جدیدترین پوسته نبرد پاس میان‌فصل، نیز در طول این رویداد پخش می‌شود و به صاحبان پاس جنگ چالش‌های بیشتری برای شکار و لوازم آرایشی برای باز کردن قفل می‌دهد. در همین حال، اعضای خدمه Fortnite یک آیتم جایزه انحصاری به نام Nanner Buddy back bling را باز خواهند کرد.

بازی Fortnite Summer Escape چه زمانی به پایان می رسد؟

جشن تابستانی امسال به پایان می رسد 18 ژوئیه ساعت 6 صبح PT / 9 صبح به وقت شرقی. مطمئن شوید که تمام ماموریت‌های مرتبط را قبل از آن انجام داده‌اید، زیرا پس از پایان رویداد، آنها از بازی ناپدید می‌شوند و همچنین توانایی باز کردن لوازم آرایشی مرتبط با آنها نیز وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر