آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای راهنما و نکات کامل فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد خرید و فروش قیمت روز | 1gamer

اگر پایه اید تا این درباره این بازی بیشتر بدانید، بزنید که بریم سر اصل مطلب. اگر یک جایگزین جدیدتر برای پابجی موبایل می‌خواهید، نسخه جدید این بازی با نام PUBG New State از طریق مایکت قابل دانلود است. کنترل‌های دکمه‌ای شاید ساده به نظر برسند، اما در موقعیت‌های حساس و استرس‌زا باعث می‌شوند، کمتر دچار اشتباه شوید، چراکه کنترل‌های دیگر نیاز به تمرین و عادت کردن دارند. برای دستیابی به بهترین تنظیمات پابجی موبایل این بخش بهترست به کنترل‌های پیش فرض تکیه کنید. بازیکنان زیر 18 سال بازی پابجی موبایل در کشور هند، باید با استفاده از شماره تلفن ولی خود احراز هویت کنند.

  • در صورتی که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید.
  • با این حال اگر وقت کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید از تنظیمات آماده بهره ببرید.
  • در مجموع می‌توان گفت جعبه‌های بسیار زیادی را می‌‍توانید بدون پرداخت پول حقیقی باز کنید.
  • این تمرکز حساسیت برای زمانیست که از چتر نجات استفاده می‌کنید.
  • برای خرید و آپدیت کردن در بازی پابجی شما باید پول مخصوص این بازی را داشته باشید و آن را هزینه کنید.

در بازی ماینکرافت شاهد هستید که بازیکنان با ماد سازی‌های فراوان سعی می‌کردند محتوای زیادی به بازی اضافه کنند، چند سال پیش یک ماد بتل رویال به ماینکرافت اضافه شد و مورد توجه و استقبال اکثر بازیکنان قرار گرفت. این‌ بازی نیازمند برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی در شرایط مختلف است و ترفندهایی در بازی وجود‌ دارند که افراد حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حریفان خود را از پیش‌رو بردارند. اگر شما‌هم از طرفداران این‌بازی هستید با ما همراه باشید تا ترفند های طلایی پابجی موبایل را به شما بگوییم. در پابجی موبایل حالت های مختلفی برای بازی قرار دارد، پابجی موبایل یکی از کاملترین بازی های موبایلی است که برای گوشی های موبایل منتشر شده و از مدها و حالت های هیجان انگیزی برخوردار است. با اینکه توسعه دهندگان سعی میکنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه های اتوماتیک اینکار را راحت کنند اما باز هم باید کنترل کردن بازی را در پابجی موبایل شخصی سازی کنید و به یک حالت بهینه دست پیدا کنید. دیتای کامل به صورت زیپ ZIP قرار دارد برای مدیریت فایل‌های زیپ و فشرده در اندروید می‌توانید اپلیکیشن زد آرشیور پرو ZArchiver Pro را از بی روید دانلود کنید.

بخوانید  راهنمای کامل کانال کشی کولر - کانالکشی کولر - تهویه نظری -09128722799

معرفی بازی پابجی موبایل | Pubg mobile

این ارز به راحتی از طریق انجام دادن فعالیت‌های جانبی درون بازی به دست می‌آید. تعدادی از این ارز به طور روزانه با لاگین شدن شما در بازی به حساب شما منتقل می‌شود. در مجموع می‌توان گفت جعبه‌های بسیار زیادی را می‌‍توانید بدون پرداخت پول حقیقی باز کنید. از زمانی که بازی پابجی موبایل عرضه شده است، همواره مشکلات متعددی را موبایل گیمرهای ایرانی و علی الخصوص کسانی که در پی سی به وسیله شبیه ساز گیم لوپ بازی را نصب کرده اند، داشته اند.

تاریخچه پابجی نیو

در این مقاله سعی کردیم در کنار معرفی مجله خبری یک گیمر پابجی برای کسانی که تا امروز آن را نمی‌شناختند، ارورهای بازی پابجی را بررسی کرده و راه باز کردن بازی پابجی و دیگر مشکلات آن را بیان کنیم. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم؛ pubg mobile یکی از پرطرفدارترین بازی‎های بتل رویال در جهان شده است. این بازی توسط سازنده بازی‎های ویدیوئی Pubg corporation طراحی و تولید شده است.

پابجی موبایل PUBG Mobile یکی از بازی های سبک BattleRoyal است. این بازی توانسته است از زمان انتشار توجه زیادی را جلب خود کند. برای انجام بازی پابجی از این اشتباه رایج باید دوری کنید که با واکنش سریع بتوانید پیروز میدان باشید. در اصل برای هر مقابله و واکنش حمله لازم نیست که به سرعت وارد عمل شوید. برای عملکرد بهتر خود لازم است که در یک پناهگاه امن کمین کرده و با تمام شدن تیرها و قدرت حمله دشمن و تعلل او برای مجهز کردن اسلحه خود، اقدام به حمله کنید که در این صورت واکنش به موقع خواهید داشت. همچنین این امکان به شما داده می شود که در حین بازی سبک دوربین را در حالت سوم شخص یا اول شخص انتخاب کنید که هرکدام مزایا و معایب خود را در حین بازی دارد.

بخوانید  دکوراسیون داخلی منزل لوکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر