کارگردان Deadpool & Wolverine می گوید دنباله به دانش قبلی در مورد MCU نیاز ندارد

پس از راه اندازی سری اصلی مارول در دیزنی + در سال 2021، بسیاری از طرفداران از تعداد نمایش های MCU که باید با آنها همراهی کنند، علاوه بر چندین فیلم در سال، شکایت کردند. با این حال، تنها یک فیلم استودیوی مارول در سال 2024 وجود دارد: ددپول و ولورین. و به گفته کارگردان Shawn Levy، برای لذت بردن از دنباله، نیازی به تماشای نمایش یا فیلم قبلی MCU نخواهید داشت.

لوی در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت: “من در مدرسه دانش آموز خوبی بودم.” “من در بزرگسالی تکالیفم را انجام خواهم داد. اما مطمئناً وقتی به سینما می روم به دنبال انجام تکالیفم نیستم. من واقعاً این فیلم را با احترام و سپاسگزاری سالم از طرفداران Rabid که فرمان کامل دارند ساخته ام. اسطوره‌شناسی و فرهنگ این شخصیت‌ها و این جهان، اما نمی‌خواستم تصور کنم که این فیلم برای سرگرمی طراحی شده است.

از قضا، Loki's Time Variance Authority در این فیلم استفاده خواهد شد تا توضیح دهد که ددپول رایان رینولدز چگونه ماموریت جدیدی را در چندجهانی MCU دریافت می کند، و همچنین معرفی تجسم ولورین هیو جکمن که قبلاً دیده نشده بود. احتمالاً منظور لوی این است که Deadpool و Wolverine به اندازه کافی TVA را بدون نیاز به پرداختن به همه چیزهایی که برای Loki رخ داده است توضیح می دهند.

اگرچه خود فیلم تا حد زیادی عاری از افسانه های MCU است، بازخوانی فیلم های قبلی X-Men در جدیدترین تریلر Deadpool & Wolverine به راحتی قابل مشاهده بود. به نظر می رسد لیدی دث استرایک و سایر شرورهای قبلی فیلم مردان ایکس با آنتاگونیست اصلی فیلم: کاساندرا نوا (اما کورین) کار می کنند.

بخوانید  همکاری سازندگان Pokemon Go با NBA برای انتشار بازی NBA All-World

فیلم Deadpool & Wolverine از جمعه 26 جولای در سینماها اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر