بررسی گلکسی A35; جانشین معنوی A54

چگونه فردی متهم به پرداخت رشوه و اختلاس که دو سال را در زندان گذرانده و اخیراً با آزادی مشروط آزاد شده است، می تواند یک ابر شرکت 300 میلیارد دلاری را اداره کند؟ این سوال ذهن رسانه ها، سهامداران و کاربران سامسونگ را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است.

لی جائه یونگ، رئیس فعلی سامسونگ و تنها پسر لی کان هی، رهبر فقید و افسانه ای این غول کره ای، حتی قبل از انتصابش به این سمت، تیتر یک رسانه جهانی شده بود. . نحوه محاکمه ثروتمندترین مرد کره جنوبی و اینکه چگونه در نهایت به او آزادی مشروط اعطا شد ربطی به این مقاله مروری در مورد یک محصول سامسونگ ندارد. اما رویکردی که سامسونگ در سال‌های اخیر در پیش گرفته، سرانجام به نقطه‌ای رسیده است که ما در آن هستیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A35 فروشگاه آریا برای بررسی به زومیت ارسال شد.

کاربران قدیمی دنیای فناوری دوران تسلط سامسونگ در بازار تلفن همراه را به خوبی به یاد دارند. جایی بین سقوط نوکیا و ظهور شرکت های جدیدی مانند شیائومی، اوپو و گوگل در دنیای گوشی های هوشمند. دوره ای که در آن هر گوشی سامسونگ با نوآوری های زیادی به بازار عرضه شد. از سنسور ضربان قلب گرفته تا صفحه نمایش هایی با لبه های خمیده و از گوشی هایی که هر ساله با ابعاد بزرگتر به بازار عرضه می شوند تا جسارت در استفاده از قلم و ایجاد یک دسته جدید و منحصر به فرد که هنوز هیچکس نمی تواند با آن رقابت کند.

بخوانید  بررسی پیکسل ۸ پرو؛ هوشمندترین گوشی هوشمند دنیا

ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنید

سامسونگی که امروز می بینیم، در بهترین حالت، سایه ای از غولی است که زمانی می شناختیم. شاید بتوان رویکرد جدید کره‌ای‌ها را «بلوغ» نامید و شاید بدبینانه از آن به عنوان «رفاه» یاد کرد. اما در هر صورت، می‌توانیم در این مورد به توافق برسیم که سامسونگ امروزی اژدهای گران‌قیمت دهه گذشته نیست.

اگر مخالف هستید، فقط به طراحی خط تلفن سامسونگ در سه سال گذشته نگاه کنید. شاید بخواهید دوباره کارت «اپل همان است» را بازی کنید. اما اگر این موضوع را در محیطی آرام بررسی کنید، صدایی را در پشت ذهن خود می شنوید که می گوید: “اپل چهار گوشی مشابه دارد و سامسونگ نزدیک به دوجین”.

هیچ کس نمی خواهد سامسونگ راه نوکیا را تکرار کند

اگرچه سیاست ها و برنامه های آینده سامسونگ موضوعی نیست که بخواهیم روی آن انرژی بسوزانیم. اما منطقی است که ببینیم سامسونگ چه چیزی برای ما تدارک دیده است و آیا پس از سال ها هیاهو و ساختن با خوب و بد، موفقیت و شکست، باز هم سعی خواهد کرد کاربران وفادار خود را راضی کند و البته حریف همیشگی خود را به زانو درآورد؟ داستان (یعنی اپل) یا نه

خوشبختانه، از آن زمان تاکنون گزینه‌های زیادی برای پاسخ به تمام سوالات سامسونگ داریم گلکسی A35 یک گزینه جذاب روی میز است و شاید بد نباشد از آنجا شروع کنید.

جدول مشخصات فنی گوشی گلکسی A35

سخت افزار

یک شرح

ابعاد

161.7 x 78 x 8.2 میلی‌متر

وزن

209 گرم

یک پیشنهاد

6.6 اینچ Super AMOLED

120 هرتز – 1000 نیت

برش ها

اگزینوس 1380

رم و حافظه

128 گیگابایت – 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت – 8 گیگابایت رم

256 گیگابایت – 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت – 12 گیگابایت رم

دوربین

عرض 50 مگاپیکسل (سنسور f/1.8 – 1/1.96 اینچ – لرزشگیر اپتیکال تصویر)

8 مگاپیکسل فوق عریض

ماکرو 5 مگاپیکسلی

فیلمبرداری

4K@30 فریم بر ثانیه

1080p@30/60 fps

تثبیت کننده الکترونیکی

دوربین سلفی

13 مگاپیکسل

باتری

5000 میلی آمپر ساعت

هزینه

25 وات

بخوانید  Yeah, We're Thinking That John Wick Is Back As A Hot Toys Collectible--And He's Not Alone

اجتناب از تکرار؛ پذیرای کاربران قدیمی و جدید هستیم

سامسونگ برای طراحی گلکسی A35 رویکرد هوشمندانه ای در پیش گرفت. مهندسان این شرکت به این نتیجه رسیدند که طراحی گوشی های سامسونگ به مرحله بلوغ کافی رسیده است و نیازی به ایجاد تغییرات اساسی نیست. اما استفاده از طراحی مشابه نسل قبل برای یک گوشی میان رده که خود متقاعد کردن کاربران برای خرید آن دشوار است، تفاوت چندانی با یک عمل انتحاری ندارد. در نتیجه تصمیم بر این شد که زبان طراحی قبلی حفظ شود و تغییرات جزئی ایجاد شود تا A35 شبیه یک گوشی جدید باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر