نتفلیکس تولید دو سریال اسپین آف Witcher را محدود کرده است

به نظر می رسد که نتفلیکس سریال پیش درآمد موش ها و یک سریال اسپین آف مناسب برای بچه ها از دنیای ویچر را لغو کرده است.

نتفلیکس اخیرا تایید کرده است که قطار The Witcher با فصل 5 به آخرین ایستگاه خود می رسد و دو فصل پایانی به صورت متوالی فیلمبرداری می شود. لیام همسورث در عوض بعد از فصل سوم هنری کاول پوشیدن ردای گرالت فریا آلن نوبت سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر جوی بتی آنها دوباره نقش Ghesquière را بازی خواهند کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که به نظر می رسد نتفلیکس دیگر نمی خواهد آثار جدیدی بر اساس سریال ویچر تولید کند.

به گزارش نتفلیکس، نتفلیکس سریال پیش درآمد موش‌ها و یک سریال بی‌نام برای کودکان را لغو کرده است. وقایع سریال موش ها حول محور ماجراهای گروهی از کودکان ولگرد است که در قسمت پایانی فصل سوم سریال ویچر معرفی شدند. دولف لوندگرن، بن رادکلیف، کریستال آلوین، فابیان مک کالوم، من پیش تو آمدم. آدامز، ژولیت الکساندرا، کانر کرافورد، Dieudonne van der Merwe، مورگان سانتو و استول مارک از جمله بازیگران این سریال بودند.

Redanian Intelligence گزارش داد که The Rats به مدت دو ماه در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده است. این رسانه می گوید که تنها بخش کوچکی از سریال فیلمبرداری شده است و نتفلیکس پس از بررسی ویدیوها تصمیم به لغو پروژه گرفته است. این احتمال وجود دارد که برخی از ویدیوهای این مجموعه به عنوان فلش بک در فصل 4 سریال The Witcher استفاده شوند. با این حال، برای تایید این موضوع باید تا فصل بعدی سریال The Witcher صبر کنیم.

بخوانید  بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر در ایالات متحده شد

نتفلیکس قصد دارد The Witcher: Sirens of the Deep را در اواخر سال 2024 منتشر کند. در خلاصه داستان این انیمه می خوانیم: “گرالت وظیفه بررسی یک سری حملات در دهکده ای ساحلی را دارد، اما ناگهان خود را درگیر یک درگیری چند صد ساله می بیند. بین انسان ها و پری های دریایی گرالت به کمک دوستانش تکیه می کند تا راهی برای حل این مشکل پیدا کند، قبل از اینکه اختلاف بین دو پادشاهی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر