نسخه فیزیکی یکی از بهترین RPG های نوبتی سال 2023 اکنون در دسترس است

نقش‌آفرینی‌های نوبتی مانند گذشته رایج نیستند، اما وقتی می‌بینید که حلقه جذابی از موفقیت‌های دوران اوج این ژانر را در بر می‌گیرد، لذتی نوستالژیک به شما می‌دهد. Sea of ​​Stars یک مثال عالی است و طرفداران این ژانر در نهایت می توانند نسخه فیزیکی انیمیشن RPG تابستانی نوبتی خود را دریافت کنند. نسخه فیزیکی آن با قیمت 40 دلار، کمی گرانتر از نسخه دیجیتال (35 دلار) است، اما یک پوستر دو طرفه نیز دارد.

یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی سال 2023، نسخه فیزیکی Sea of ​​Stars توسط متخصصان یکپارچهسازی با سیستمعامل iam8bit گردآوری شده و همراه با پوستر دو طرفه فوق الذکر ارائه می شود. یک نسخه انحصاری 45 دلاری Nintendo Switch با پوشش جایگزین و چند چیز اضافی قبلاً از طریق فروشگاه iam8Bit قابل سفارش بود. متأسفانه، این نسخه به سرعت فروخته شد، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید: همراه با یک کتابچه راهنمای بازی، یک جعبه کلکسیونر، چهار برگه برچسب و موسیقی متن کامل ارائه شد.

نسخه ای که اکنون در خرده فروشی های بزرگ از جمله آمازون، Best Buy و Walmart در دسترس است، برای همه پلتفرم های کنسولی است: Nintendo Switch، Xbox (سازگار با عقب)، PS5 و PS4 (سازگار با عقب).

Sea of ​​Stars Physical Edition – 40 دلار

دریای ستارگان
دریای ستارگان

آمازون

بهترین خرید

والمارت

جیسون فانلی در بررسی Sea of ​​Stars در GameSpot نوشت: «Sea Of Stars یک RPG کلاسیک نوبتی از دوران SNES است که در برابر غول‌های این دوران ایستادگی می‌کند. بخش‌هایی از این کلاسیک‌ها در سراسر این بازی پراکنده شده‌اند، اما Sea Of Stars فقط به افتخارات نسخه‌های قبلی خود نمی‌نشیند. در یک سال پر از نسخه‌های AAA با بودجه‌های کلان، Sea Of Stars حس مهارتی بی‌عیب و نقص دارد که به شما کمک می‌کند. در کنار آنها ایستاده است

بخوانید  گرافیک خیره کننده Senua's Saga: Hellblade II را در یک ویدیوی گیم پلی جدید به نمایش بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر