بازیگر نقش گالاکتوس در Fantastic Four مشخص شد

بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم چهار شگفت انگیز بالاخره مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش شرور و شرور اصلی فیلم چهار شگفت انگیز مشخص شد. هالیوود ریپورتر گزارش می دهد که رالف اینسون قرار است در فیلم The Fantastic Four نقش شخصیت شرور گالاکتوس را بازی کند. رالف اینسون بیشتر برای بازی در نقش آمیکوس کارو در هری پاتر، بازی تاج و تخت، چرنوبیل، جادوگر، بازیکن آماده یک، تصنیف باستر اسکراگز، شوالیه سبز، تراژدی مکبث و نورثمن معروف است. . .

رالف اینسون

از فیلم های اخیر این بازیگر بریتانیایی می توان به The Creator و The First Omen اشاره کرد و او اخیرا در Nosferatu ساخته رابرت اگرز نیز بازی کرده است. ایانسون در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تهیه کنندگی فیلم فرانکشتاین به کارگردانی گیرمو دل تورو را بر عهده دارد. رالف اینسون همچنین در آثاری مانند Assassin's Creed IV: Black Flag، Final Fantasy XVI و Diablo IV در دنیای بازی ظاهر شده است که برای بازی در Final Fantasy 16 نامزد دریافت جایزه بفتا شد.

رالف اینسون نیز قبلاً به عنوان یکی از خدمه راجر در Guardians of the Galaxy ظاهر شده بود. پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز با نام مستعار شگفت انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم با نام مستعار زن نامرئی، جوزف کوین در نقش جانی استورم با نام مستعار Human Torch، ابن ماس-بکرک در نقش بن گریم با نام مستعار تینگ، و جولیا گارنر در نقش شالا – پل همچنین به عنوان نقره شناخته می شود. موج سوار، پل. والتر هاوزر و جان مالکوویچ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fantastic Four حضور خواهند داشت.

بخوانید  چه فیلم هایی برای تماشای آخر هفته: از ویم وندرس تا جک نیکلسون

Fantastic Four در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (3 اوت 1404) اکران سینماها خواهد شد. مت شچمن، کارگردان WandaVision، قرار است ریبوت Fantastic Four را بر اساس فیلمنامه ای از جاش فریدمن، نویسنده Avatar: The Way of Water کارگردانی کند. فیلمبرداری و تولید Fantastic Four تابستان امسال در بریتانیا آغاز خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر