پیش‌سفارش‌های مانگا Trigun Deluxe Edition در آمازون به‌صورت زنده انجام می‌شود

Trigun یکی از مجموعه‌های مانگا و انیمه‌های بزرگ دهه ۹۰ بود و چند دهه بعد می‌توانید ماجراهای Vash the Stampede را در مجموعه‌ای از کمیک‌های اورجینال با اندازه‌ی بسیار بزرگ دوباره زنده کنید. نسخه Deluxe Trigun که برای اولین بار در قالب صفحه بزرگ اصلی خود گردآوری شده است، شامل دو جلد اصلی مانگای Nightow توسط نویسنده یاسوهیرو است و بیش از 700 صفحه دارد.

مجموعه های مانگا Trigun

تریگون
تریگون

انیمه Trigun

اگر هرگز Trigun را نخوانده‌اید یا تماشا نکرده‌اید، بسیار لذت‌بخش هستید. داستان وسترن علمی-تخیلی در سیاره صحرای Gunsmoke، Trigun، Vash the Stampede را دنبال می‌کند، یک صلح‌طلب با مهارت‌های تیراندازی عجیب و توانایی تخریب کل شهرها با یک شلیک اگر از بازوی فرشته خود استفاده کند. وش با جایزه 60 میلیارد دلاری برای سرش، مرتباً زمانی که راهزنان خوشحال سعی می کنند او را دستگیر کنند، با مشکل مواجه می شود.

این نسخه جدید کلکسیونی همچنین شامل یک جلد چرمی با نقش برجسته و براق است که به آنها ظاهر و احساسی مجلل تر از کتاب مانگای معمولی شما می دهد. 10 سپتامبر عرضه می شود و 50 دلار قیمت دارد، اما می توانید آن را با قیمت 43 دلار در آمازون دریافت کنید.

اگر به دنبال مجموعه کامل هستید، می‌توانید برای سری دنباله Trigun، Trigun Maximum، پیش‌سفارش نیز دریافت کنید. دو جلد بزرگ منتشر خواهد شد، و این مجموعه پس از بیرون آمدن وش از تبعید دو ساله برای نجات Gunsmoke از جمعیت جدیدی از شکارچیان جایزه که به دنبال دستمزد نهایی هستند، را دنبال می کند.

جلد اول در 8 اکتبر منتشر می شود و جلد دوم و سوم به ترتیب در ماه های نوامبر و دسامبر منتشر می شود. مانند نسخه لوکس، این کتاب‌ها نیز به عنوان کتاب جلد سخت با جلد چرم مصنوعی و در اندازه صفحه اصلی در دسترس خواهند بود.

بخوانید  تایید عرضه بازی Sea of Stars روی پلی استیشن با پخش تریلر

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر