فیلم چهار شگفت انگیز کهکشان خود را در رالف اینسون پیدا می کند

در Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer در سال 2007، کل فیلم بر روی کهکشان، بلعنده دنیاها متمرکز شد تا در پایان او را به عنوان یک ابر فضایی نشان دهد. راه‌اندازی مجدد مارول، چهار شگفت‌انگیز، اشتباه مشابهی را مرتکب نخواهد شد. رالف اینسون برای نقش گالاکتوس انتخاب شد و نقش منفی اصلی فیلم تایید شد.

هالیوود ریپورتر داستان بازی اینسون در نقش گالاکتوس را شکست، اما مارول چند هفته پیش زمانی که جولیا گارنر برای بازی در نقش شالا-بال، نسخه جایگزین منادی گالاکتوس، موج سوار نقره ای، انتخاب شد، این مسیر را نشان داد. Galactus and the Silver Surfer اولین بار در سال 1966 در سه گانه کهکشان، یکی از معروف ترین داستان های Fantastic Four اثر استن لی و هنرمند جک کربی ظاهر شد. گالاکتوس از آن زمان تاکنون نقش برجسته ای در دنیای کمیک مارول ایفا کرده است، اما او نه واقعاً خوب است و نه شر. در عوض، کهکشان یک نیروی کیهانی طبیعت است که برای زنده ماندن نیاز به تغذیه از دنیاهای زنده دارد.

اینسون در واقع یک بار در MCU به عنوان خلبان Ravager در Guardians of the Galaxy ظاهر شد. او همچنین در نقش آمیکوس کارو در سه فیلم پایانی هری پاتر ظاهر شد. از دیگر فیلم‌های قبلی می‌توان به The Witch، Kingsman: The Secret Service، The Northman، The Creator و اخیراً، The First Omen اشاره کرد.

قبل از پیوستن اینسون به Fantastic Four، جان مالکوویچ و پل والتر هاوزر هر دو نقش‌های مرموزی را در این فیلم بازی کردند. اعضای اصلی اولین خانواده ابرقهرمانان قبلاً اعلام شده‌اند، پدرو پاسکال در نقش آقای خارق‌العاده، ونسا کربی در نقش زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش انسان مشعل و ایبون ماس-باچراک چیز.

بخوانید  احتمال افزایش قیمت اشتراک Game Pass قوی تر می شود

طبق گزارش ها، کارگردان مت شاکمن در تابستان امسال در Fantastic Four دوربین دارد و این فیلم در 25 جولای 2025 وارد سینماها می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر