نحوه خرید کنسول نینتندو سوییچ نسخه ویژه زیر قیمت خرده فروشی

نینتندو در تخفیف بازی‌ها یا سخت‌افزار خود اهمیت چندانی ندارد و دیدن محصولات با قیمت کامل سال‌ها پس از عرضه، غیرعادی نیست. این اغلب در مورد کنسول های سوییچ صدق می کند، زیرا اغلب شاهد افت قیمت زیاد نیستید مگر اینکه تعطیلات خرید بزرگی باشد. با این حال، اگر می‌دانید به کجا نگاه کنید، می‌توانید از تخفیف‌های عالی روی کنسول‌های نینتندو سوییچ برخوردار شوید. جدای از خرید از یک دوست یا فروشنده محلی، یکی از بهترین گزینه های شما eBay است، زیرا توزیع کنندگان بزرگی با موجودی انبوه سخت افزار جدید نینتندو وجود دارد.

از مدل‌های OLED و Lite گرفته تا نینتندو سوییچ اصلی، در اینجا نگاهی به بهترین معاملات eBay داریم. به خاطر داشته باشید که تمام معاملات کنسول eBay که در زیر ذکر شده اند، وارداتی از ژاپن هستند، اما از آنجایی که پلتفرم بدون منطقه است، جدای از متن روی جعبه، هیچ تفاوت محسوسی بین آنها و مواردی که در GameStop محلی خود خواهید یافت وجود ندارد. تا زمانی که این امر باعث شکستن معامله نباشد، می‌توانید کنسول‌های نسخه ویژه را تهیه کنید که اغلب در آمریکای شمالی بیشتر از خرده فروشی به فروش می‌رسند و تخفیف خوبی هم دارند.

و اگر برای استفاده از سوییچ جدید خود به کنترلرهای بیشتری نیاز دارید، کنترلر Switch Pro با تخفیف (کمی) و Pro Controller با موضوع Tears of the Kingdom (10 دلار بالاتر از قیمت فهرست) را بررسی کنید.


تخفیف های کنسول OLED نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ OLED
نینتندو سوییچ OLED

ارزان‌ترین گزینه در اینجا Red Super Mario Edition است که فقط ۲۸۸ دلار قیمت دارد (از ۳۵۰ دلار). در حالی که تمام معاملات OLED دیگر برای مدل های جدید است، این یکی برای یک کنسول باز است، حتی اگر قرار است مانند جدید باشد. اگر چیزی را ترجیح می دهید که هنوز در جعبه آن مهر و موم شده باشد، نسخه قرمز و آبی نئون را بررسی کنید، زیرا فقط چند دلار بیشتر با قیمت 290 دلار است.

بخوانید  سیستم مورد نیاز Dragon's Dogma 2 اعلام شد

در آمازون، فروشندگان شخص ثالث، سوئیچ OLED با مضمون Zelda آمریکای شمالی را تنها با قیمت 370 دلار – فقط 10 دلار بیشتر از قیمت خرده فروشی، برای منصفانه بودن – ارائه می دهند، در حالی که واردات ذکر شده در eBay در زیر 305 دلار است. این حتی کمتر از مدل های آمازون Renewed است که 319 دلار قیمت دارند.

لیست های نینتندو سوییچ OLED eBay


معاملات کنسول نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ
نینتندو سوییچ

اگر Wii Sports را دوست داشتید، احتمالاً Switch Sports را یک افزونه عالی برای کتابخانه بازی خود خواهید یافت. در این صورت، کنار گذاشتن باندل ورزشی Nintendo Switch که تنها با قیمت 270 دلار (350 دلار) در دسترس است، سخت است. اما اگر قصد ندارید این بازی را انجام دهید، می توانید با استفاده از Nintendo Switch Joy-Con خاکستری که قیمت آن 260 دلار است، 10 دلار پس انداز کنید.

لیست نینتندو سوییچ eBay


معاملات لپ تاپ Nintendo Switch Lite

نینتندو سوییچ لایتنینتندو سوییچ لایت
نینتندو سوییچ لایت

Nintendo Switch Lite نمی تواند به تلویزیون شما متصل شود، اما هرکسی که به دنبال یک کنسول بازی فوق قابل حمل است، این نسخه از گوشی دستی را بهترین گزینه خواهد یافت. نسخه های متعدد Animal Crossing در دسترس است و به شما این شانس را می دهد که یک طراحی منحصر به فرد و همچنین یک کپی از بازی موفق (پشتیبانی از زبان انگلیسی) داشته باشید. اگر ترجیح می‌دهید دستی با تم حیوانات متقاطع را در آمریکای شمالی خریداری کنید، شایان ذکر است که والمارت هنوز هم این بسته را با قیمت 199 دلار در انبار دارد. حتی اگر باشد از نظر فنی بدون تخفیف – این یکی از بسته های تعطیلات 2023 و انحصاری برای والمارت بود – یک بازی 60 دلاری به صورت رایگان دریافت می کنید.

بخوانید  زمان آن رسیده است که در مورد پیش خرید بازی ها تجدید نظر کنیم | نقطه در

در همین حال، کنسول مستقل Lite را می توان با قیمت 180 دلار (200 دلار) خریداری کرد. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما در واقع یکی از بهترین تخفیف هایی است که تا کنون در سال جاری دیده ایم.

لیست های نینتندو سوییچ لایت eBay


منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر