گرافیک خیره کننده Senua’s Saga: Hellblade II را در یک ویدیوی گیم پلی جدید به نمایش بگذارید.


سازندگان Senua’s Saga: Hellblade II به دنبال تعیین استاندارد برای انیمیشن چهره شخصیت هستند. ویدیوی بازی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که آنها چه دستاوردهای قهرمانانه ای در این زمینه دارند.

استودیوی Ninja Theory مایکروسافت در جریان کنفرانس Epic Games در جریان رویداد GDC 2023 ویدئویی دیدنی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو می بینیم که چهره Senua، شخصیت اصلی سری بازی های Hellblade، در Senua’s Saga: Hellblade II چه جزئیات مثال زدنی و خارق العاده ای دارد. .

اعضای استودیوی Ninja Theory با استفاده از ابزار Metahuman اپیک گیمز توانسته اند انیمیشن های بسیار واقع گرایانه ای برای بازی انحصاری Senua’s Saga: Hellblade II بسازند.

در کانال یوتیوب Ninja Theory با وضوح 4K تماشا کنید

Metahuman Animator با استفاده از ویدئوی ضبط شده از بازیگران واقعی، می‌تواند به سرعت ساختار انیمیشن مفصلی را ارائه دهد که می‌تواند برای ایجاد انیمیشن‌های سه بعدی در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها استفاده شود. به خاطر این عملکرد احساسی ملینا یرگنسبازیگر اصلی فیلم Senua’s Saga: Hellblade II در این ویدیو بسیار عالی به مخاطب منتقل شده است.

مایکروسافت بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را برای گیمرهای Xbox Series S و PC به Xbox Series X می آورد. مشترکین سرویس بازی پس از روز انتشار بدون پرداخت هزینه جداگانه به این بازی دسترسی خواهند داشت.

بخوانید  6 بازی رایگان اکنون برای اعضای آمازون پرایم موجود است