یکی از بهترین بازی‌های رومیزی دیجیتال برای سوییچ یک بازی ویدیویی فیزیکی منتشر می‌کند

Wingspan برای اولین بار در سال 2019 به عنوان یک بازی رومیزی سنتی و قبل از انتشار در فروشگاه الکترونیکی سوییچ در سال 2020 عرضه شد. هر دو نسخه آنقدر مورد استقبال قرار گرفتند که در نهایت این عنوان در تاریخ 31 جولای بر روی سوییچ فیزیکی در دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش‌های Wingspan Special Edition هم‌اکنون در دسترس هستند، فقط 40 دلار قیمت دارند و شامل برخی پاداش‌های جالب نیز می‌شوند.

اگر با Wingspan آشنایی ندارید، هدف بازی کارت استراتژیک کشف و جذب پرندگان به ذخایر حیات وحش شماست. بسته به اینکه چگونه ذخایر خود را می سازید و چه پرندگانی در ملک شما جمع می شوند، می توانید واکنش های زنجیره ای ایجاد کنید که موجودات بالدار دیگر را به سمت خود جذب کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. جذابیت بزرگ در تصاویر خیره کننده آن نهفته است، که صادقانه تصویر هر پرنده واقعی را بازسازی می کند و بازی را برای بازی در صفحه بزرگ لذت بخش می کند.

علاوه بر نسخه فیزیکی آتی Wingspan در سوییچ، بازی اصلی تخته Wingspan را با قیمتی تخفیف یافته خواهید یافت. بسط های فیزیکی نیز به فروش می رسد و راه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا این بازی تخته ای منحصر به فرد را با هزینه کمتر تجربه کنید.

بخوانید  Revue de jeu Le Seigneur des Anneaux : Gollum

در Wingspan فروخته نمی شود؟ در اینجا برخی دیگر از معاملات بازی های رومیزی برای بررسی وجود دارد، از جمله بازی های سوئیچ و بازی های سنتی برای میز شما.

بهترین معاملات بازی تخته

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر