کارگردان فیلم Zelda در مورد بازی مورد علاقه خود در این مجموعه به همان اندازه ساکت می ماند

وس بال، کارگردان Kingdom of the Planet of the Apes ظاهراً نمی خواهد چیزی در مورد فیلم The Legend of Zelda فاش کند. در واقع، وقتی صحبت از بازی ویدیویی مورد علاقه‌اش در این سری طولانی‌مدت به میان می‌آید، او مانند شیخ اسرار آمیز باقی می‌ماند.

IGN از فیلمساز در X (که قبلاً توییتر نام داشت) پرسید که عنوان زلدا مورد علاقه او چیست؟ قبل از این که تصمیم بگیرد در مورد این موضوع سکوت کند، بال در برابر این سوال ابرویی را بالا انداخت. کارگردان با لبخند بزرگی گفت: «بهتر است نگویم.

در حالی که بال به وضوح تصمیم می گیرد که پاسخی را فاش نکند – و شاید طرفداران بیش از حد پاسخ او را می خوانند – دیگران در رسانه های اجتماعی این پاسخ را به عنوان سیگنالی دریافت کردند که او هرگز بازی Legend of Zelda را انجام نداده است. پس فیلمساز در پست IGN پاسخ دادبال نوشت، “آرام باشید بچه ها.” “من یکی از شما هستم. من به تازگی از یک مرد عاقل یاد گرفتم؛ وقتی صحبت از زلدا به میان می آید، بهتر است چیزی نگویید زیرا چیزها اشتباه می شوند.”

برای حمایت بیشتر از نظر بال، کارگردان عادت دارد در اکانت X خود در مورد بازی های ویدیویی صحبت کند، به عنوان مثال، در ژوئن 2017، بال عکسی را منتشر کرد بر برای برداشتن یک نینتندو سوییچ و The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

در اوایل این ماه، بال در مورد درس هایی که برای فیلم آینده اش Zelda استفاده می کند صحبت کرد. علاوه بر این، کارگردان قبلاً گفته بود که فیلم باید “احساس یک چیز واقعی باشد”. این پس از آن صورت می‌گیرد که بال اشاره کرد که برای زیبایی‌شناسی لایو اکشن هایائو میازاکی، که به‌خاطر یکی از بنیان‌گذاران استودیو گیبلی شناخته می‌شود، نوسان می‌کند.

بخوانید  Alan Wake 2 Inventory Upgrades - How To Increase Inventory Space

فیلم Legend of Zelda در ماه نوامبر به طور رسمی معرفی شد و این فیلم توسط Nintendo و Sony Pictures Entertainment عرضه می شود. هنوز تاریخ انتشار این پروژه مشخص نشده است. در همین حال، Kingdom of the Planet of the Apes از امروز، 10 می، اکران می شود.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot's Kingdom of the Planet of the Apes را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر