نینتندو می گوید که سوییچ 2 نباید تحت تأثیر کمبود تراشه قرار گیرد

پس از اینکه این شرکت رسما تایید کرد که در حال توسعه است، جزئیات جدیدی در مورد کنسول آینده نینتندو سوییچ 2 منتشر شده است. در طی یک جلسه توجیهی برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2024، رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa به طور خلاصه به چندین موضوع در مورد کنسول بازی آینده پرداخت.

چندین بار در طول جلسه توجیهی، فوروکاوا در مورد “جانشین نینتندو سوییچ” صحبت کرد و پیشنهاد کرد که دستگاه جدید بر اساس پایه ای که توسط کنسول سوییچ ایجاد شده است ساخته شود.

در حال پخش: چه اتفاقی برای بازی های بتمن افتاد؟ | در محل

فوروکاوا در پاسخ به این سوال که چرا به طور خاص از این اصطلاح استفاده شده است، گفت: «در این مرحله، ما نمی‌توانیم چیزی بیشتر در مورد جانشین نینتندو سوییچ بگوییم. برای اطلاعیه امروز، ما تشخیص دادیم که مناسب‌ترین عبارت برای استفاده، «جانشین نینتندو سوییچ» است، همانطور که با اعلامیه‌های قبلی سخت‌افزار جدید انجام دادیم.

درحالی‌که فروش سوییچ در سال‌های اولیه همه‌گیری کووید-۱۹ رونق گرفت، کمبود جهانی نیمه‌رسانا چالش‌های جدیدی را برای نینتندو به وجود آورد، زیرا نینتندو در تلاش برای پاسخگویی به تقاضا بود. برای سوییچ 2، نینتندو پیش بینی نمی کند که این مشکل تا زمانی که سوییچ 2 راه اندازی شود، در همان زمان، پیش بینی فروش نینتندو برای سال مالی فعلاً فروش سوییچ 2 را در نظر نمی گیرد، اما ممکن است در طول زمان تغییر کند.

نینتندو همچنین می‌گوید که با پیش‌بینی فروش سخت‌افزار خود برای سال مالی جاری «تا حدودی جاه‌طلبانه» است و قصد دارد ابتکارات مختلفی را برای فروش تعداد مورد انتظار کنسول‌ها و بازی‌های نینتندو سوییچ اجرا کند. بخشی از این استراتژی همچنین نشان می‌دهد که چرا نینتندو اینقدر طول کشید تا Switch 2 را تأیید کند، زیرا می‌ترسید این اعلامیه بر فروش کنسول‌های Switch موجود تأثیر منفی بگذارد.

فوروکاوا گفت: “ما معتقد نیستیم که اعلام جانشین نینتندو سوییچ و ارتباطات آینده مرتبط با آن هیچ تاثیری بر فروش نینتندو سوییچ داشته باشد.” با این حال، ما امیدواریم با حفظ تعادل خوب بین تقاضای جدید و تقاضای سیستم های متعدد، فروش را در این سال مالی به حداکثر برسانیم.

بخوانید  شایعه: Persona 6 باید در پایان سال 2024 بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

برای سال مالی 2023-2024، نینتندو اعلام کرد که سخت افزار سوییچ نسبت به سال گذشته 12.6 درصد کاهش یافته است، از 17.97 میلیون به 15.70 میلیون. فروش مادام العمر استند سوییچ 141.32 میلیون کنسول فروخته شده است و در بخش نرم افزاری نیز 1.235 میلیارد بازی فروخته شده است. از میان تمامی این بازی‌ها، Mario Kart 8 Deluxe با یک اخطار جزئی به پرفروش‌ترین بازی نینتندو در تمام دوران تبدیل شد و این شرکت تأیید کرده است که در ماه ژوئن یک Nintendo Direct برگزار خواهد کرد. انتظار هیچ جزئیاتی را در مورد کنسول سوییچ 2 آن نداشته باشید، زیرا این رویداد تنها بر روی آنچه که طرفداران سوییچ می‌توانند در نیمه دوم انتظار داشته باشند تمرکز خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر