شایعه: Persona 6 باید در پایان سال 2024 بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

از طرفی این خودی در ادامه اعلام کرد که این بازی قرار است در اواخر سال گذشته معرفی شود. اما به دلیل نامشخص بودن تاریخ انتشار آن در آینده، Atlus تصمیم گرفته تا رونمایی از این اثر هنری را به تعویق بیندازد. این شخص حدس می زند که احتمالاً این بازی در اواخر سال جاری در نمایشگاه بازی توکیو به طور رسمی معرفی خواهد شد.

با توجه به صحبت های جدید NateTheHate که از خودی های صنعت بازی های ویدیویی است، ممکن است ساعت رونمایی از این کتاب دور نباشد. این خودی مورد بحث در آخرین قسمت از پادکست خود ادعا کرد که Persona 6 قرار است در اواخر سال 2024 و احتمالا به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.چند ماه پیش شایعاتی در این مورد منتشر شده بود.

در نهایت، NateTheHate ادعا کرد که نسخه بازسازی شده Persona 3 در نمایشگاه Xbox Games معرفی خواهد شد. به نظر می رسد توسعه دهندگان قصد دارند این اثر را در پایان سال جاری در دسترس کاربران قرار دهند.

NateTheHate به عنوان یکی از آشنایان صنعت بازی، در صحبت های اخیر خود به آخرین عرضه سری بازی های Persona اشاره کرد.

شاید Persona 6 یک انحصاری پلی استیشن باشد. همانطور که احتمالا می دانید دوستان یک گیمر مدت زیادی از انتشار Persona 5 می گذرد، این بازی ویدیویی در سال 2016 در دسترس کاربران قرار گرفت. با توجه به اینکه هفت سال از انتشار آخرین نسخه اصلی این سری بازی می گذرد، انتظار طرفداران این سری برای تجربه قسمت جدید آن روز به روز و با سرعت بالا بیشتر می شود.

بخوانید  بازی Cyberpunk 2077 میزبان برخی از ویژگی های گیم پلی جدید هیجان انگیز است

سپس باید گفت که Persona 5 در ابتدا به عنوان یک بازی میان نسلی برای کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر شد، اما به نظر می رسد که بازی Persona 6 در مقابل این موضوع عمل می کند و سازندگان می خواهند که فقط به دست بازیکنان برسد تا نسل نهم. . علاوه بر این، NateTheHate در ادامه اظهار داشت که این امکان وجود دارد که توسعه دهندگان مدتی پس از انتشار، Persona 6 را برای کنسول های ایکس باکس منتشر کنند.

شخصیت جوکر در بازی Persona 5

جالب است که استودیو را بشناسید نقشه اطلسسازنده این مجموعه چند سال پیش به طور رسمی روی Persona 6 کار می کرد و از آن زمان تاکنون سوالات زیادی درباره زمان رونمایی این پروژه در محافل مختلف مطرح شده است. حال طی آخرین اخبار دنیای بازی، ظاهرا اطلاعات جدیدی از Persona 6 فاش شده است.

شما چی فکر میکنید ؟ کدام نسخه از این سری بازی ها را قبلا تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.