رویداد Blizcon 2024 لغو شده است

بلیزارد اعلام کرده است که BlizzCon 2024 لغو شده است اما در سال های آینده بازخواهد گشت.

بلیزارد اینترتینمنت رسما اعلام کرد که امسال میزبان BlizzCon نخواهد بود. رویداد سالانه Blizcon سال گذشته برای اولین بار از سال 2020 به صورت حضوری برگزار شد و به نظر می رسد که به حالت عادی بازگشته است. اکنون، علی‌رغم لغو رویداد امسال، بلیزارد به IGN می‌گوید که این تصمیم «ساده» گرفته نشده است.

BlizzCon در سال‌های آینده بازخواهد گشت، اما در این بین، ما قول اخبار بیشتری از گسترش The War Inside World of Warcraft و گسترش Vessel of Hatred در Diablo 4 را می‌دهیم. اعطا کردن. در همین راستا، نسخه کالکتور 20th Anniversary World of Warcraft به تازگی معرفی شده است.

همچنین طرفداران ورزش های الکترونیکی در این دوره از برنامه های Overwatch Champions در مرکز کنفرانس DreamHack در دالاس و استکهلم به مناسبت سی امین سالگرد مجموعه Warcraft برگزار می شود. بر این اساس، جشنواره ها و رویدادهای حضوری متعددی در سراسر جهان به همراه برنامه ریزی درون بازی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

طبق بیانیه بلیزارد، “اگرچه این رویدادها از بلیزکان جدا هستند، اما تمام خلاقیت و ایده های تیم برای اطمینان از برگزاری این رویدادها با همان روحیه و حس با هم بودن استفاده شده است.”

محل برگزاری رویدادهای BlizzCon

اگرچه بلیزارد امسال برنامه های زیادی برای طرفداران سری بازی های مختلف خود دارد، اما نمی توان از گذار دشواری که این شرکت از زمان خرید توسط مایکروسافت پشت سر گذاشته است چشم پوشی کرد. از عزل جمعی نیروها، لغو پروژه ها و جدایی مایک ایبارا، مدیرعامل این شرکت برای رفتن افراد با نفوذی مانند الن آدام، مدیر ارشد طراحی و یکی از بنیانگذاران شرکت، و همه اینها در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد.

بخوانید  منتظر اکران فیلم Coyote vs. Be Acme با بازی جان سینا

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر