صرفه جویی زیادی در پردازنده های AMD Ryzen و Intel i9 در آمازون داشته باشید

آمازون بر روی پردازنده های محبوب بازی، از جمله پردازنده های نسل 12 و 13 اینتل و همچنین تعداد انگشت شماری از مدل های قدرتمند AMD، تخفیف های عمیقی ارائه می دهد. هیچ‌کدام از فروش‌ها تاریخ پایانی را اعلام نمی‌کنند، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که این کاهش قیمت‌های سخاوتمندانه برای مدت طولانی ادامه داشته باشد.

برای کسانی که با نحوه نامگذاری پردازنده های اینتل آشنا نیستند، همه محصولات موجود در فروش ممکن است یکسان به نظر برسند. با این حال، یک راه آسان برای رمزگشایی نام محصولات مانند Intel Core i9-12900KF وجود دارد. به عنوان مثال، “12” در 12900KF نشان می دهد که یک پردازنده نسل دوازدهم است. سپس 900 مدل دقیقی را که شما به آن نگاه می کنید نشان می دهد، در حالی که KF نشان می دهد که یک پردازنده با کارایی بالا (K) است که به گرافیک مجزا (F) نیاز دارد.

به طور خلاصه، مدل های با “13” جدیدتر از مدل های با “12” هستند. چیزهای بیشتری برای یادگیری در مورد قراردادهای نامگذاری اینتل وجود دارد و یک نمای کلی دقیق در وب سایت این شرکت خواهید یافت. پردازنده‌های اینتل همچنین بین هسته‌های P و هسته‌های E تفاوت قائل می‌شوند، که به اختصار هسته‌های با کارایی بالا و کارآمد هستند.

با این حال، خریدارانی که به دنبال یک پردازنده قدرتمند هستند باید به Intel Core i9-13900KF با قیمت 470 دلار (630 دلار) یا Core i9-12900KF با قیمت 273 دلار (630 دلار) نگاه کنند. بهترین قیمت آنها و ارتقای عالی برای بسیاری از کاربران خواهد بود.

در سمت AMD، پرچمدار ارائه شده AMD Ryzen 7900X3D، یک پردازنده 12 هسته ای و 24 رشته ای است که با قیمت 391 دلار به فروش می رسد.

بخوانید  محبوب ترین کارت های هدیه در سایت گیفت استاپ کدامند؟
پردازنده های Intel i9 و AMD Ryzen 9
پردازنده های Intel i9 و AMD Ryzen 9

اگر چیزی مقرون به صرفه می‌خواهید، AMD Ryzen 7 5800X را تهیه کنید، زیرا برای بازی بسیار خوب است اما فقط ۱۷۵ دلار قیمت دارد (از ۴۴۹ دلار). Intel Core i7-12700KF ممکن است انتخاب بهتری باشد، اگرچه قیمت آن چند دلار بیشتر از 190 دلار است (از 245 دلار).

برای مقایسه گزینه های مختلف خود به کمک نیاز دارید؟ حتماً از معیار کاربر CPU استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین پردازنده را متناسب با بودجه و پیکربندی خود پیدا کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نگاهی به تمام پردازنده های اینتل و AMD برای فروش در آمازون خواهیم داشت.

توجه: باید بتوانید تمام این معاملات را مستقیماً از آمازون دریافت کنید. با این حال، به دلیل نحوه عملکرد ساختار فهرست آمازون، گاهی اوقات فروشندگان شخص ثالث صفحه را “تسلط” می کنند. حتماً جزئیات فروش و ارسال را در زیر دکمه «اکنون بخرید» بررسی کنید. در صورت لزوم، روی «فروشندگان دیگر در آمازون» کلیک کنید و فهرست آمازون را انتخاب کنید.

اینتل

AMD

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر