رمز ارز را در کمتر از 2 دقیقه در والکس ثبت کنید

اکسچنج والکس در این مقاله به معرفی مراحل ثبت نام و انواع خدمات ارائه شده در مرکز فوق می پردازد.

در حال حاضر مطمئن ترین راه حل برای فعالان ارزهای دیجیتال ایرانی، ثبت نام در صرافی معتبر داخلی ارز دیجیتال است. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب باید در نظر گرفت، دشواری و سرعت فرآیند احراز هویت است. در حالی که احراز هویت در برخی از صرافی های ایرانی تا 48 ساعت طول می کشد، صرافی ارزهای دیجیتال Valx سعی کرده است پیچیدگی این فرآیند را برای کاربران خود کاهش دهد. طبق برآوردها ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم کمتر از دو دقیقه زمان می برد. والکس یکی از معتبرترین صرافی های ارزهای دیجیتال ایرانی است که امکان خرید و فروش صدها توکن و سکه به ویژه دارایی های اصلی این بازار را فراهم کرده است. این صرافی ارز دیجیتال علاوه بر بازار خرید و فروش نقطه ای، دارای بازار معاملاتی پیشرفته با روش های مختلف سفارش است.

ثبت نام اولیه و احراز هویت در والکس

برای ثبت نام در پلتفرم صرافی ارز دیجیتال والکس، باید مراحل زیر را طی کنید:

وارد وب سایت والکس به آدرس Wallex.ir شوید و روی گزینه ثبت نام در گوشه سمت چپ بالای تصویر کلیک کنید.

در صفحه بعد شماره موبایل و رمز عبور خود را تنظیم کنید سپس گزینه تایید و پذیرش قوانین را انتخاب کنید و روی Register Valex کلیک کنید. همچنین در صورت داشتن کد دعوت از دوستان یا منابع دیگر، روی گزینه کد دعوت کلیک کرده و آن را وارد کنید تا شما و دعوت شونده از جوایز نقدی، تخفیف در هزینه ها و … بهره مند شوید.

بخوانید  مقایسه گیم پس با پلی استیشن پلاس جدید | کدام بهتر است؟

اگر قصد ثبت شرکت را دارید باید در بالای صفحه در مقابل عبارت ثبت نام واکس به جای گزینه شخصی روی گزینه شرکت کلیک کنید. در این صورت باید شناسه ملی شرکت خود را نیز وارد کنید.

یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می شود. آن را در صفحه بعد وارد کنید.

پس از آن، صفحه احراز هویت اولیه و اطلاعات مورد نیاز برای آن را مشاهده خواهید کرد. در گزینه Start Authentication (کمتر از دو دقیقه) کلیک.

فرم احراز هویت را پر کنید.

احراز هویت اولیه شما انجام شده است و با کلیک بر روی گزینه واریز و شروع تراکنش می توانید از امکانات صرافی ارز دیجیتال واکس استفاده کنید. به طور متوسط ​​تمام مراحل ذکر شده کمتر از پنج دقیقه طول می کشد.

همانطور که مشاهده می کنید، امکانات صرافی ارزهای رمزنگاری شده والکس با احراز هویت اولیه شامل سپرده گذاری نامحدود ارزهای رمزنگاری شده، سپرده گذاری ریالی تا سقف ۲۵ میلیون تومان در روز، امکان استفاده از بازار P2P و برداشت تومانی است.

احراز هویت پیشرفته در Valx

برداشت ارز رمزنگاری شده و واریز نامحدود تومان در صرافی ارز رمزنگاری شده والکس نیاز به احراز هویت پیشرفته دارد. بسیاری از صرافی ها بر خلاف واکس، احراز هویت خود را به دو قسمت ابتدایی و پیشرفته تقسیم نمی کنند و کاربر را ملزم به تکمیل احراز هویت از ابتدا می کنند. می توانید با کلیک بر روی Advanced Authentication در تصویر بالا یا ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی Authentication از نمایه خود، این فرآیند را تکمیل کنید.

بخوانید  بازی کال آو دیوتی موبایل فیلتر شد

روی احراز هویت کامل کلیک کنید.

شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و روی ثبت نام و ادامه کلیک کنید

عکس کارت ملی خود را آپلود کنید، سپس روی ثبت نام و ادامه کلیک کنید

با گرفتن سلفی یا ضبط ویدیو و تکمیل مراحل، یک روش احراز هویت را انتخاب کنید. در روش سلفی باید متن زیر را بنویسید و در کنار عکس کارت ملی خود قرار دهید و یک سلفی با کیفیت بالا آپلود کنید. در روش ویدئویی باید متن را حداکثر در مدت 60 ثانیه بخوانید.

احراز هویت چیست و چرا لازم است؟

به دلیل متمرکز نبودن بازار ارزهای دیجیتال و احتمال سوء استفاده برخی از کاربران، صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال فرآیندی به نام احراز هویت یا به اختصار KYC ایجاد کرده اند. در طی این فرآیند، کاربر برخی از اطلاعات هویتی خود را در اختیار صرافی قرار می دهد. در صورت تخلف، انجام فعالیت‌های مبادله غیرقانونی می‌تواند اطلاعات هویتی و مالی وی را در اختیار مقامات قضایی یا پلیس قرار دهد.

در سال های اخیر، ده ها صرافی معتبر ارزهای دیجیتال خارجی، احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده اند. به این ترتیب امکان کار در آنجا عملا برای ایرانیان از بین رفت. در این میان، برخی از صرافی‌ها استثناهایی قائل شده‌اند یا احراز هویت را تا سطح خاصی از فعالیت مالی غیراجباری کرده‌اند. اما حتی آنها محدودیت هایی را برای آدرس های IP ایران اعمال کردند. بنابراین، اگر آدرس یک کاربر ایرانی فاش شود، ممکن است حساب کاربری او مسدود شود.

اهمیت انتخاب صرافی ارز دیجیتال

برای کار در بازار ارزهای دیجیتال، قطعاً باید حداقل در یک صرافی مرکزی ارز دیجیتال حساب داشته باشید. صرافی ارز دیجیتال به عنوان رابط اصلی بین شما و بلاک چین عمل می کند و معاملات را امکان پذیر می کند.

بخوانید  تریلر بازی Death Stranding 2 با تمرکز بر داستان و گیم پلی منتشر شد

ثبت نام در صرافی ارزهای دیجیتال به مراحل خاصی نیاز دارد که شامل احراز هویت است. سرعت و سهولت این فرآیند خود یکی از عواملی است که انواع مختلف مبادلات ارزهای دیجیتال را از یکدیگر متمایز می کند. قبل از تشریح این مراحل برای یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی ایرانی، لازم به ذکر است که این مقاله را نباید مشاوره سرمایه گذاری دانست. قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال، کسب دانش و تجربه کافی و آشنایی با تکنیک های مدیریت ریسک ضروری است.

صرافی والکس. سهولت تجارت

نه تنها ثبت نام و احراز هویت، بلکه استفاده از صرافی ارز دیجیتال Valex نیز آسان است. در بخش بازارها به نرخ ارز دسترسی خواهید داشت. در بخش خرید و فروش فوری و تراکنش می توانید توکن ها را به روش های مختلف معامله کنید. کیف پول رمزنگاری، ربات های معاملاتی و پلتفرم معاملاتی با اعتبارهای مختلف نیز از ویژگی های مهم والکس هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر