سوپرمن با اولین نگاه به لباس Man Of Steel از خود بیرون می آید

اگرچه هنوز مدتی طول می کشد تا سوپرمن روی صفحه نمایش بزرگ ظاهر شود، اما طرفداران نماد DC Comics می توانند نگاهی اجمالی به مرد فولادی داشته باشند که او برای نجات روز آماده می شود. جیمز گان کارگردان سوپرمن عکسی از دیوید کورنسوت بازیگر سوپرمن و کلارک کنت در لباس فوق العاده اش منتشر کرده است.

ارسال شده توسط @jamesgunn

نمایش در بحث ها

این لباس در مقایسه با طراحی قرون وسطایی کت و شلواری که هنری کاویل در ظاهر سیندرورز خود پوشیده بود، دارای ویژگی‌های مدرن‌تر است، و حتی دارای یقه بلندتری است که به نظر می‌رسد مستقیماً از کت و شلوار سوپرمن جدید 52 کنده شده است. همچنین روی چکمه‌ها روکش‌های تمیز، بافت‌های ظریف روی کت و شلوار، و نماد سپر بسیار بزرگ S شکل وجود دارد و از همه بهتر، یک شنل مجلل برای زمانی که سوپرمن پرواز می‌کند.

جالب اینجاست که این کت و شلوار دارای بالشتک عضلانی نیست – این یکی از ویژگی های لباس Man of Steel طراحی شده توسط مایکل ویلکینسون بود – اما به نظر می رسد Corenswet هشت روز در هفته برای کمک به تکمیل تمرین شما به باشگاه می رود. کت و شلوار. سوپرمن در 11 ژوئیه 2025 روی پرده سینماها می رود و راشل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر و اسکایلدر گیسوندا در نقش جیمی اولسن بازی می کنند. بقیه بازیگران شامل تعدادی از نام‌ها و چهره‌های معروف دنیای دی‌سی هستند، از جمله آنتونی کاریگان (متامورفو)، ناتان فیلیون (گای گاردنر)، ایزابلا مرسدس (دختر شاهین)، ادی گاتگی (مستر فوق‌العاده)، ترنس روزمور (اوتیس) . ، و ماریا گابریلا د فاریا (مهندس).

بخوانید  تغییرات احتمالی در پایان و محتوای Dead Space Remake

فیلیون که صداپیشگی گرین لنترن هال جردن در پروژه های انیمیشن دی سی را بر عهده داشت و در چندین فیلم گان حضور داشت، همچنین در مورد نقش خود در این فیلم و اینکه چگونه ایده ایفای نقش یک فانوس سبز که عیوب خود را می شناسد و می پذیرد جذابیت زیادی برای این فیلم بیان کرد. به او.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر