تغییرات احتمالی در پایان و محتوای Dead Space Remake

بازی Dead Space Remake در این هفته در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت و طرفداران این بازی بدون شک از نسخه بازسازی شده Motive Studio از این بازی سبک ترسناک و بقا استقبال خواهند کرد. طبق آخرین اخبار منتشر شده در مورد این بازی، Dead Space Remake از پیش بارگذاری شده است از 25 ژانویه برای کاربران PS5 و PC در دسترس خواهد بود. البته نسخه پیش بارگذاری شده Xbox Series X Xbox Series S از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۹ آذر به وقت ایران آغاز شد. کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 5 باید تا ساعت 19:30 روز چهارشنبه 14 بهمن ماه به وقت ایران منتظر بمانند.

بازسازی بازی Dead Space در تاریخ 27 ژانویه (7 بهمن) بر روی رایانه های شخصی و کنسول های نسل نهم منتشر خواهد شد. در نهایت، نظرات خود را در مورد آن با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

هشدار: متن خبر ممکن است جزئیاتی را در مورد بازسازی فضای مرده فاش کند.

علاوه بر این لیست تروفی های این بازی که اخیرا در اینترنت منتشر شده است حکایت از اضافه شدن یک سری محتویات غیرمنتظره از جمله پایان متفاوت بازی دارد.در اینجا پایان بازی اصلی Dead Space را فاش نمی کنیم. ، اما به نظر می رسد که می توانیم شاهد انحراف از نظم ثابت شده در بازی و تولد دوباره یک سه گانه راه اندازی مجدد باشیم. سه گانه ای که می تواند این ایده که Dead Space 3 برای طرفداران توهین آمیز است را جبران کند. البته این فقط یک نظریه اثبات نشده است، اما طرفداران می توانند رویای چنین رویدادی را در سر بپرورانند.

بخوانید  طراحی تکراری پیکسل ۷ شاید ناجی گوشی‌های پیکسل باشد

بخشی از بازی فضای مرده

در Dead Space، بازیکنان نقش مهندس آیزاک کلارک را در USG Ishimura بر عهده می‌گیرند که به طور مرموزی ارتباطش را با هاب از دست می‌دهد. با این حال، زمان زیادی طول نمی کشد که کابوس ها شروع می شوند و موجودات خزنده ای به نام نکرومورف شروع به پرسه زدن در محیط می کنند. تنها راه حل قطع دست و پای این موجودات است. با این حال، همانطور که آیزاک کشتی را کاوش می کند، با انواع منزجر کننده تری مواجه می شود. او حتی ممکن است از گذشته دوستش نیکول مطلع شود.

لیست تروفی های Dead Space Remake برخی اطلاعات احتمالی جدید درباره بازی را فاش کرده است.