قرارداد روز مادر سامسونگ به شما امکان می دهد یک ساعت هوشمند برای او و یک ساعت رایگان برای خود تهیه کنید

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، Samsung Galaxy Watch6 یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود برای شماست. این به ویژه برای افرادی که گلکسی اس 24 دارند مناسب است، زیرا این دو به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با یکدیگر همگام شوند و به شما راهی آسان برای برقراری تماس های تلفنی، بررسی پیام های متنی، یا پیگیری اهداف تخفیف خود را در شکل ارائه می دهند. گلکسی واچ 6 امروزه جذاب تر از حد معمول است، همانطور که سامسونگ پیشنهاد می کند یکی بخرید یک فروش رایگان دریافت کنید برای روز مادر.

از آنجایی که گلکسی واچ 6 از 300 دلار شروع می شود، قیمت بسیار خوبی است. البته، قبل از صرف هزینه برای آخرین ساعت هوشمند سامسونگ، باید چند نکته را در نظر گرفت. برای یک چیز، این معامله فقط برای Galaxy Watch6 اعمال می شود، نه Watch6 Classic. همچنین لازم به ذکر است که Galaxy Watch6 با آیفون سازگار نیست.

فراتر از این محدودیت ها، این یک معامله واقعاً چشمگیر است. نه تنها می‌توانید بین مدل‌های 44 میلی‌متری و 40 میلی‌متری ساعت رایگان خود را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید Watch6 را با پشتیبانی بلوتوث، وای‌فای و 4G LTE با قیمت 380 دلار دریافت کنید. به عبارت دیگر، با این آخرین فروش سامسونگ می‌توانید تا 380 دلار صرفه‌جویی کنید و این فرصت را به شما می‌دهد که با قیمتی پایین، ساعتی را برای خود و مادرتان در لیست خرید خود قرار دهید.

SamsungGalaxy Watch6
SamsungGalaxy Watch6

برای استفاده از پیشنهاد رایگان B1G1، کافی است گزینه Galaxy Watch6 را در بخش بسته‌های زمانی محدود در صفحه محصول سامسونگ انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد ساعت دوم خود را شخصی سازی کنید و پس از پایان شخصی سازی ساعت اول، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

بخوانید  کارت گرافیک RTX 4070 Ti در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

Galaxy Watch6 یک انتخاب عالی برای کاربران اندرویدی است زیرا ردیابی تناسب اندام قوی، GPS برای نظارت بر دویدن (یا دوچرخه سواری) شما را ارائه می دهد و حتی می تواند نکاتی را برای خواب بهتر به شما ارائه دهد. بهتر از آن، ده‌ها راه برای شخصی‌سازی ساعت وجود دارد، به لطف بند‌های متعدد موجود و صفحه‌نمای قابل تنظیم.

قطعاً تخفیف‌های گلکسی واچ 6 اغلب اتفاق نمی‌افتد، بنابراین تا می‌توانید از پس‌انداز خود استفاده کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر