پوستر فیلم New Borderlands آشفتگی پیش رو را اذیت می کند

در آستانه اکران فیلم در آگوست، پوستر جدیدی از فیلم Borderlands منتشر شده است. به عنوان بخشی از رویداد CCXP اخیراً در مکزیکو سیتی، کارگردان Eli Roth تصاویر جدیدی از فیلم را به نمایش گذاشت و پوستری را برای اولین بار از مجموعه بازیگران اصلی پخش کرد.

این تصاویر فقط برای طرفداران حاضر نشان داده شد، اما پوستر برای لذت بردن همه است. پوستر شیک و شیک شخصیت های اصلی را نشان می دهد، از جمله کوین هارت در نقش رولند، جیمی لی کرتیس در نقش تانیس، کیت بلانشت در نقش لیلیت و کلاپتراپ (با صداپیشگی جک بلک). این پوستر همچنین شامل شعار فیلم است که “شرکت عاشق آشوب” است.

راث کارگردانی Borderlands را بر عهده داشت و تیم میلر از Deadpool برای چند فیلمبرداری مجدد وارد صحنه شد. راه اکران این فیلم طولانی بوده است، زیرا فیلمبرداری اصلی در ژوئن 2021 به پایان رسید، اما فیلم در نهایت به پایان رسید و آماده نمایش در سینماها در 9 اوت است.

فیلم Borderlands داستان هیچ یک از بازی‌ها را دنبال نمی‌کند، بلکه داستان لیلیث را روایت می‌کند که با اکراه به سیاره خود پاندورا باز می‌گردد تا دختر گمشده اطلس، موفق‌ترین سرمایه‌دار تجاری و فروشنده اسلحه در جهان را پیدا کند . برای نگاهی به همه چیزهایی که ممکن است از دست داده باشید، حتماً جزئیات تریلر Borderlands ما را بررسی کنید.

رندی پیچفورد، مدیرعامل Gearbox گفت که فیلم Borderlands در دنیای سینمایی Borderlands موازی وجود دارد که آن را از داستان بازی‌ها متمایز می‌کند. پیچفورد در جلسه پرسش و پاسخ توضیح داد: “ما از نظر شخصیت‌ها، لحن و سبک معتبر هستیم، اما خطوط داستانی مستقل را در نظر می‌گیریم. رسانه‌ها یکسان نیستند، بنابراین محتوا نباید به قوانین یکسانی گره بخورد.” در سال 2021

بخوانید  فروش Hogwarts Legacy از کل فروش Elden Ring در بریتانیا بیشتر شده است

در مورد سری بازی‌های Borderlands، گفته می‌شود که Gearbox در حال توسعه Borderlands 4 و دنباله‌ای برای Spin-off Tiny Tina's Wonderland است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر