فروش Hogwarts Legacy از کل فروش Elden Ring در بریتانیا بیشتر شده است

رسانه‌های صنعت بازی اعلام کرده‌اند که فروش Hogwarts Legacy تا پایان این هفته از فروش Lego Star Wars بیشتر خواهد شد. این بازی در دو هفته اول انتشار در سراسر جهان بیش از 12 میلیون نسخه فروخت و 850 میلیون دلار فروخت و موفق‌ترین بازی وارنر تا به حال شد.

اگرچه فروش بازی در منطقه ایالات متحده هنوز مشخص نیست. صرف نظر از مجموعه فیفا، این بازی بزرگترین عرضه را در اروپا از سال 2017 تاکنون داشته است. علاوه بر این، طبق یک پست توییتر از صفحه رسمی بازی، بازیکنان میراث هاگوارتز بیش از 406 میلیون ساعت را تجربه کرده اند.

فروش بازی ها میراث هاگوارتز به همان سرعت از کل فروش الدن رینگ در بریتانیا پیشی گرفت.

بازی تنها پس از پنج هفته، میراث هاگوارتز از مجموع فروش دیجیتال و فیزیکی Elden Ring در بریتانیا پیشی گرفت. لازم به ذکر است که Elden Ring از زمان انتشار در فوریه 2022 تاکنون بیش از 20 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است. سال گذشته در انگلستان تنها چهار بازی – FIFA 23، GTA 5، Modern Warfare 2 و Lego Star Wars: The Skywalker Saga – فروش بیشتری از Alden داشتند. حلقه.

پس از چندین تاخیر، نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی میراث هاگوارتز در تاریخ 15 می 1402 (5 می) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 3 آگوست (25 ژوئیه) منتشر می‌شوند. استودیو Avalanche Software سازنده این بازی ویدیویی اخیرا اعلام کرده است که برنامه ای برای انتشار بسته الحاقی ندارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم تاپ گان 2 با بازی تام کروز