کارت‌های گسترش فضای ذخیره‌سازی Xbox در آمازون برای مدت محدودی به فروش می‌رسند

اگر دارای کارت توسعه Xbox Series Digital Black C50 و Seagate هستید. اینها تنها دو دستگاه ذخیره سازی قابل ارتقا هستند که با اسلات ذخیره سازی اختصاصی در پشت ایکس باکس شما کار می کنند. آمازون WD Black C50 را تا 25 دلار تخفیف می‌فروشد و کارت توسعه Xbox 2TB سیگیت را تا 40 دلار تخفیف می‌فروشد.

شما می توانید به سرعت در Xbox Series X|S خود فضای خالی را تمام کنید. بازی‌های سری برای باز کردن فضا برای بازی‌های جدید ممکن است به یک امر عادی تبدیل شوند.

خارج از چند معامله عالی در Woot که به سرعت به فروش رفت، ما اغلب شاهد تخفیف های قابل توجهی در کارت های توسعه Xbox نبوده ایم.

اگرچه می‌توانید درایوهای USB اکسترنال معمولی را به Xbox Series X|S خود وصل کنید، فقط می‌توانید از آنها برای ذخیره بازی‌های Series X|S استفاده کنید. نمی‌توانید بازی‌های نسل بعدی را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی اختصاصی اجرا کنید، مگر اینکه کارت‌های توسعه Seagate یا Western Digital دارای مجوز رسمی را در اسلات اختصاصی سری X|S خود قرار دهید.

به لطف فناوری اختصاصی Xbox Velocity، سرعت انتقال داده نیز از دست نمی‌رود، زیرا همیشه از زمان‌های بارگذاری بسیار سریع در بازی‌های خود و عملکرد Quick Resume برای جابه‌جایی بین آن‌ها در عرض چند ثانیه سود خواهید برد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Why Game Of Thrones Star Lena Headey Won't Watch House Of The Dragon