تاد هاوارد فکر می‌کند که لارین استودیو شایسته موفقیت Baldur's Gate 3 است

کارگردان و تهیه کننده اجرایی بازی Bethesda Game Studios، تاد هاوارد، اخیراً گفته است که استودیو Larian مستحق تمام ستایش ها و موفقیت هایی است که پس از عرضه Baldur's Gate 3 به دست آورده است.

هاوارد در مصاحبه ای با Kinda Funny Games از استودیو تمجید کرد و گفت: “آنها مدت زیادی است که کار بزرگی انجام می دهند” و لاریان شایسته تمام تمجیدهایی است که دریافت کرده است. هاوارد ادامه داد که “افراد خاصی در صنعت هستند که به (لاریان) نگاه می کنند و می گویند “اوه، به این موفقیت یک شبه نگاه کن.” مثلاً بازی های قبلی آنها را بازی کرده اید؟ »

در حال پخش: نقد و بررسی فیلم Baldur's Gate 3

هاوارد به ستایش لاریان ادامه داد و گفت:

“من فکر می کنم آنها کار فوق العاده ای انجام داده اند، بدیهی است، از نظر اینکه چه چیزی به عنوان محصول ارائه کرده اند و چه کسانی به عنوان یک استودیو هستند. چگونه کار خود را انجام می دهند، چگونه در مورد آن صحبت می کنند، فکر می کنم این فوق العاده است.”

همانطور که مصاحبه ادامه داشت، هاوارد گفت که Bethesda از بازی های مختلف در صنعت الهام گرفته است.

“من فکر می کنم ما به همه بازی ها به درستی نگاه می کنیم. من نمی خواهم به طور خاص آن بازی را مورد هدف قرار دهم. ما بازیکنان بزرگی هستیم، ما چیزهایی را در همه بازی ها می بینیم (و) می گوییم: “اوه، می دانید، این در واقع یک بازی است. راه بهتری برای انجام کاری که در حال تلاش برای انجام آن هستیم، نمی‌خواهم در حال حاضر در برخی زمینه‌ها جزئیات ارائه کنم، اما می‌توانم بگویم که در سراسر طیف بازی‌ها، شما می‌دانید که مردم چگونه هستند، چگونه با بازی‌ها تعامل داریم چیزهایی که ما دوست داریم شما به نوعی آن فیلتر را در بازی هایی می بینید که در حال حاضر در حال توسعه (با) وصله ها یا کارهایی که روی بازی های خودمان انجام می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که از این مصاحبه به دست آمد، داستان ما را بررسی کنید که چرا Fallout 76 دارای قابلیت متقاطع نیست، و همچنین چرا هاوارد از راه اندازی یک بازی Fallout جدید با این سری و گسترش بعدی Starfield پشیمان نیست. برای اواخر سال جاری برنامه ریزی شده است.

بخوانید  سازندگان Game Of Thrones نمایش بعدی خود را معرفی می کنند، و این کاملاً متفاوت است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر